QP230/50 OSTRZA JEDNOOSTRZOWE 3SZT PHILIPS
163,68 zł
115,23 zł
93,68 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Ostrza wymienne Philips OneBlade
Produkt:QP230/50 ONEBLADE BRAINS 3KS PHILIPS
EAN: 8710103821977
Opis produktu
Philips OneBlade to rewolucyjne narzędzie do stylizacji i pielęgnacji twarzy. Umożliwia przycinanie, modelowanie i golenie zarostu każdej długości. Dzięki systemowi podwójnej ochrony, przesuwana osłona w połączeniu z zaokrąglonymi końcówkami sprawia, że golenie jest łatwiejsze i wygodniejsze.
Technologia OneBlade
Technologia golenia to szybko poruszające się ostrze (200 razy na sekundę), które jest skuteczne nawet w przypadku długiego zarostu.
Wytrzymałe ostrze OneBlade
Ostrza zostały zaprojektowane z myślą o długotrwałym działaniu. Aby zapewnić optymalną wydajność, wystarczy wymieniać każde ostrze raz na 4 miesiące*. Wymiana jest łatwa i bezproblemowa.
* Każde ostrze wystarcza na 4 miesiące golenia. Przy 2 pełnych goleniach tygodniowo. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić.
Specyfikacje
- System golenia: Technologia kopiowania konturów, System podwójnej ochrony
- System przycinania: technologia kopiowania konturów
- Wymienne ostrza w opakowaniu: 3
- Pasuje do następujących produktów OneBlade (QP25xx), OneBlade (QP26xx), OneBlade Pro (QP65xx), OneBlade Pro (QP66xx)
Wymiary produktu
- Waga (kg): 0,009
- Wysokość (cm): 8,80
- Szerokość (cm): 8.00
- Głębokość (cm): 1,76
Wymiary opakowania
- Waga (kg): 0,027
- Wysokość (cm): 2,50
- Szerokość (cm): 11,50
- Głębokość (cm): 10.00
Okres gwarancji: 24 miesiące
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.