BRAUN Combipack 51B wymienne ostrze folia, do maszyn serii 5

zdjęcie ilustracyjne

BRAUN Combipack 51B wymienne ostrze   folia, do maszyn serii 5
BRAUN Combipack 51B wymienne ostrze   folia, do maszyn serii 5
Kod produktu
32104784
OEM
4210201105824
Producent
Braun
Punkty lojalnościowe: 5
0 ocen
W magazynie > 20 szt, w środę u Ciebie

110,37 zł

89,73 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 109,56 zł
W magazynie > 20 szt, w środę u Ciebie

110,37 zł

89,73 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

BRAUN Combipack 51B: Wymienne ostrze i folia do maszynek do golenia z serii 5

Optymalna wydajność dla idealnego golenia

W ciągu 18 miesięcy golarka Braun Series 5 zetnie do 6 milionów zarostu. Tak ciężka praca może powodować zużycie części tnących, co może prowadzić do mniej gładkiego i wygodnego golenia.

Utrzymanie komfortu i wydajności golenia

Braun zaleca wymianę ostrza co 18 miesięcy, aby utrzymać maksymalną wydajność golarki. Dzięki temu golenie będzie równie skuteczne każdego dnia.

Kompatybilny z wieloma modelami Braun

Wymienne ostrza i folie Braun 51B są kompatybilne z wieloma modelami Braun, w tym WF2s, 590cc, 8595, 8585, 570cc, 8995, 8985, 540, 8970, 8986, 8987, 8795, 8588, 8581, 8783, 8785, 560, 550, 530s-4, 550s-3, 550s-4, 550cc-4, 560s-3, 560s-4, 565cc-4, 570s-4, 570cc-3, 570cc-4, 8374, 8377, 570, 87871, 8585 CR.

Braun 51B: Praktyczne i wydajne połączenie

Zestaw Braun 51B Combipack to praktyczne połączenie bloku golącego i folii do golenia. Aby zachować 100% wydajność golenia i komfort golenia, zalecamy wymianę wkładu z ostrzami i blokiem golącym po około 18 miesiącach lub po zużyciu części golących.

Produkt EAN: 4210201105824

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29996 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni