PHEM 1006 AUTOMATYCZNE ESPRESSO PHILCO

- 11%

zdjęcie ilustracyjne

PHEM 1006 AUTOMATYCZNE ESPRESSO PHILCO
PHEM 1006 AUTOMATYCZNE ESPRESSO PHILCO
PHEM 1006 AUTOMATYCZNE ESPRESSO PHILCO
PHEM 1006 AUTOMATYCZNE ESPRESSO PHILCO
PHEM 1006 AUTOMATYCZNE ESPRESSO PHILCO
Kod produktu
741010692
Producent
PHILCO
Punkty lojalnościowe: 177
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Automatyczne espresso

Cechy i funkcje
Wybór 6 rodzajów napojów
Najnowocześniejszy system spieniania mleka
Inteligentna kontrola
Indywidualne ustawienie wielkości, intensywności i temperatury napoju
Przygotowanie z ziaren i kawy mielonej
Wbudowany stalowy młynek do kawy (5 stopni regulacji chropowatości)
Elektroniczna kontrola temperatury
Funkcja wstępnego gotowania na parze
Odpływ o regulowanej wysokości (80 - 140 mm)
Oświetlenie filiżanek
Statystyki użytkownika dotyczące ilości przygotowanych napojów
Regulowana ilość kawy i wody
Możliwość zaprogramowania urządzenia do automatycznego wyłączania
Możliwość ustawienia trybu oszczędzania ECO
Wskaźnik zapełnienia zbiornika na wodę i młynka do kawy
Automatyczne funkcje czyszczenia i odkamieniania
Ustawienie twardości wody
Wyjmowana tacka ociekowa ze wskaźnikiem napełnienia
Niezwykle ciche urządzenie
Menu w języku czeskim i angielskim

parametry techniczne
Ciśnienie 19 bar
Pojemność zbiornika na wodę: 1,8 l
Regulowana chropowatość szlifowania (5 stopni)
Pojemność zasobnika na ziarno: 250 g
Pojemność pojemnika na fusy: 15 porcji
Materiał: tworzywo sztuczne / stal nierdzewna
Pobór mocy: 1400 W
kolor czerwony
Wymiary (wys. x szer. x gł.): 37 x 30 x 40 cm
Waga: 13 kg
Długość kabla zasilającego: 120 cm
Napięcie i częstotliwość: 220-240 V, 50/60 Hz

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Wyświetlacz
Marka
System aromatów
Automatyczne spłukiwanie
Auto-cappuccino
Aut. odkamieniacz
Użycie kawy mielonej
Młynek do kawy
Korzystanie z kapsułek
Kubki grzewcze
Dysza parowa
Funkcja ciepłej wody
Rodzaj ekspresu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29336 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni