Automatyczny ekspres do kawy Delonghi Magnifica Evo ECAM 220.31.SB
1 702,79 zł
1 673,91 zł
1 360,90 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Automatyczny ekspres do kawy Delonghi Magnifica Evo ECAM 220.31.SB
Automatyczny ekspres do kawy dla miłośników kawy. Za naciśnięciem jednego przycisku można przygotować espresso, Long lub Doppio .
Można dostosować aromat, wielkość i temperaturę kawy do własnych potrzeb.
Dla miłośników napojów mlecznych dostępny jest system Cappuccino.
Kluczowe cechy
- Stalowy młynek z 13 poziomami grubości mielenia
- Dysza pary do spieniania mleka
- Indywidualna regulacja aromatu, wielkości i temperatury kawy
- Przyciski dotykowe do wyboru napoju
- Funkcja automatycznego czyszczenia i odkamieniania
- Ciśnienie pompy 15 bar
Zawsze świeżo zmielona kawa
Ekspresy do kawy DeLonghi mają wbudowany stalowy młynek z 13 ustawieniami mielenia.
Nowoczesny system ogrzewania wody "Termoblok"
Ekspresy do kawy DeLonghi są wyposażone w system "Thermoblock" zapewniający odpowiednią temperaturę wody.
Zdejmowana jednostka spalania
Jednostka do gotowania na parze DeLonghi ma regulowaną komorę i jest wyjmowana w celu łatwej konserwacji.
Napój dopasowany do Twojego gustu
Intuicyjny panel sterowania z przyciskami dotykowymi do bezpośredniego wyboru napoju.
Ciesz się swoim ulubionym cappuccino
Przygotuj kremowe cappuccino za pomocą "Cappuccino System".
Korzystaj z dodatkowych funkcji ekspresu do kawy
Ekspres oferuje praktyczne funkcje, takie jak adapter o regulowanej wysokości, możliwość przygotowania 2 espresso jednocześnie oraz funkcję podgrzewania filiżanek.
Łatwa konserwacja ekspresu do kawy
Ekspresy do kawy DeLonghi są wyposażone w automatyczny proces czyszczenia i odkamieniania.
Funkcja automatycznego wyłączania
Funkcja automatycznego wyłączania oszczędza energię i dba o środowisko.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.