SES 7210WH Automatyczne espresso SENCOR
1 599,90 zł
1 300,73 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Automatyczny ekspres do kawy SENCOR SES 7210WH
EAN: 8590669328475
Opis produktu
Ekspres automatyczny Sencor SES 7210WH to mistrz w przygotowywaniu kawy w domu.
Panel LED z przyciskami dotykowymi zapewnia łatwą obsługę.
Posiada regulowaną moc kawy (7g, 8g, 10g).
Ciśnienie pompy wynoszące 19 barów gwarantuje doskonałą kawę.
Pierwsza kropla ulubionej kawy jest gotowa w zaledwie 42 sekundy.
Specyfikacja techniczna
- Wyjmowany zbiornik na wodę o pojemności 1,1 l
- 5 ustawień mielenia kawy
- Pojemność pojemnika na kawę 150 g
- System grzewczy Thermoblock zapewniający optymalną temperaturę wody
- Dozownik kawy z regulacją wysokości
- System wstępnego palenia dla pełniejszego smaku kawy
- Funkcja pamięci rozmiaru filiżanki kawy
- Podświetlenie kubka
Konserwacja i czyszczenie
Spalarkę można myć w zmywarce.
Funkcja automatycznego samooczyszczania.
Tryb ECO dla delikatnej pracy.
Sygnały do uzupełniania zbiornika wody, ziaren kawy i opróżniania zbiornika.
Wskaźnik konieczności odkamieniania i program odkamieniania.
Pobór mocy i poziom hałasu
Pobór mocy: 1 470 W
Poziom hałasu maks. 70 dB
Długość kabla zasilającego: 95 cm
Wymiary i waga
Wymiary (szer. × gł. × wys.): 180 × 410 × 315 mm
Waga: 7,8 kg
Napięcie: 220-240 V
Częstotliwość: 50/60 Hz
Kolor: czarny/biały
Akcesoria
- Korpus ekspresu do kawy
- Zbiornik na wodę
- Taca na ziarna kawy
- Młynek z regulowaną grubością mielenia
- Panel sterowania z wyświetlaczem LED
- Wewnętrzna tacka ociekowa
- Zewnętrzna tacka ociekowa
- Dozownik fusów kawy
- Jednostka spalania
- Pokrywa zbiornika na ziarna kawy
- Głowica z wylotem kawy i gorącej wody
- Drzwi serwisowe
- Odłączany kabel zasilający
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.