DeLonghi PrimaDonna Soul ECAM 610.55.SB automatyczny ekspres do kawy, 1450 W, 19 bar, wbudowany młynek, inteligentny system mleka
4 402,54 zł
3 579,30 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
DeLonghi PrimaDonna Soul ECAM 610.55.SB
Automatyczny ekspres do kawy dla koneserów kawy.
Ekskluzywna technologia Bean Adapt
Zapewnia idealne mielenie kawy w zależności od rodzaju ziaren.
Unikalny system spieniania mleka "LatteCrema"
Idealnie smaczna kawa mleczna.
Unikalna technologia Bean Adapt
Reguluje grubość mielenia, ilość kawy i temperaturę parzenia.
Zawsze świeżo zmielona kawa
Dzięki wbudowanemu młynkowi z płaskimi kamieniami szlifierskimi.
Nowoczesny system grzewczy "Thermoblock"
Zapewnia optymalną temperaturę wody dla doskonałych rezultatów.
Specyfikacja
- Typ: automatyczny, wolnostojący
- Moc wejściowa: 1 450 W
- Ciśnienie pompy: 19 bar
- Pojemność zbiornika na wodę: 2,2 l
- Pojemność zbiornika na kawę ziarnistą: 500 g
Funkcje
- Ogólne: dwie filiżanki jednocześnie, przygotowywanie napojów za jednym dotknięciem, ulubione ustawienia, inteligentne
- Smak napoju: możliwość regulacji intensywności/ilości kawy
- Funkcje konserwacji i czyszczenia: sygnał odkamieniania/czyszczenia, regulowana twardość wody, automatyczne płukanie
- Liczba profili użytkowników: 3
Rodzaj napoju
- Mleko: Espresso Macchiato, Latte Macchiato, Caffe Latte, Cappuccino, Flat White
- Bez nabiału: Espresso, Americano, Lungo, Podwójne Espresso/Doppio
- Inne: ciepłe mleko
Sprzęt
- Ogólne: zbiornik na wodę, wyświetlacz, pojemnik na kawę mieloną
- Przygotowanie napojów: taca na kubki, podgrzewacz do kubków
- Rozwiązanie dla przemysłu mleczarskiego: System mleczny
- Konserwacja i czyszczenie: system odkamieniania, system samoczyszczący, wyjmowana jednostka grzewcza
System szlifowania
- Materiał.
- Funkcje młynka: Regulowana grubość mielenia, Regulowana ilość mielonej kawy
- Wyposażenie młyna: Czujnik ilości ziaren w zbiorniku
Funkcje inteligentnego urządzenia
Kompatybilny z aplikacją mobilną De'Longhi Coffee Link.
Wymiary i waga
- Głębokość: 48,5 cm
- Szerokość: 26,2 cm
- Wysokość: 39 cm
- Waga: 12,2 kg
- Maksymalna wysokość miejsca na kubek: 14 cm
Kolor
Czarny, Srebrny
Co znajduje się w pudełku
- Szczotka do czyszczenia
- Tester twardości wody
- Miarka do kawy mielonej
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.