Odkurzacz prętowy Electrolux PQ91-40GG Pure Q9

- 2%

zdjęcie ilustracyjne

Odkurzacz prętowy Electrolux PQ91-40GG Pure Q9
Kod produktu
32101626
OEM
900277358
Producent
Electrolux
Punkty lojalnościowe: 78
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Czysto jeden dotyk
Wydajny i lekki odkurzacz barowy 2 w 1 został zaprojektowany, aby ułatwić odkurzanie.

Łatwe ładowanie i obsługa
Wysuwa się płynnie i bez wysiłku ze stacji ładującej i równie łatwo wsuwa się do niej.

Brak strat mocy podczas odkurzania *
Ciesz się pełną mocą w całej próżni, nawet przy pełnym pojemniku na kurz.* * Zmierzone przy pojemniku na kurz wypełnionym standardowym pyłem testowym DMT zgodnie z IEC 5.1, 5.7 i 5.9 przy maksymalnej mocy.

Pełna moc - pół hałasu **
Urządzenie ręczne zostało zaprojektowane z naciskiem na cichszą pracę. Dzięki połączeniu płynnego przepływu powietrza i jego wytłumionego wylotu osiągnęliśmy maksymalną redukcję hałasu.** ** Redukcja hałasu o 3 dB(A) w porównaniu z konwencjonalnym odkurzaczem ręcznym, takim jak Ergorapido, mierzona zgodnie z ISO 3743.

Wyjątkowy czas pracy
Do 51 minut pracy w trybie minimalnym.

Technologia BrushRollClean ™
Odkurzaj bez wysiłku. Aluminiowa konstrukcja jest lekka w dłoni, a unikalna technologia BrushRollClean í czyści szczoteczkę jednym naciśnięciem pedału, nawet gdy odkurzacz jest wyłączony.

Dane techniczneWzornictwoWzornictwoKolor GranatowoszaryKolor GranitowoszaryZaopatrzenie w energięLiczba ogniw 6Typ baterii Li-ionNapięcie baterii (V) 3.6Czas pracy do rozładowania do 50% (min.), w tym. szczotkowanie N / A Czas pracy do pełnego rozładowania (min.), w tym szczotkowanie N / A Czas ładowania (h) 3,5 Hałas (dB) 75 Całkowita waga odkurzacza (kg) 2,7 Wymiary i instalacja WymiaryWysokość (mm) 110,15 Głębokość (mm) 25 , 61Szerokość (mm) 13.16Inne Inne dane techniczneInne akcesoria BrakKod produktu (PNC) 900 277 358EAN kod produktu 7332543667697Kolor Szary

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29336 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

86% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni