Bezprzewodowy odkurzacz Dyson V15s Detect Submarine, kij, wycieranie na mokro, wyświetlacz LCD, wielostopniowa filtracja
3 912,31 zł
3 180,74 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Dyson V15s wykrywa łódź podwodną
Odkurzacz Dyson V15s Detect Submarine™ to prawdziwie wielofunkcyjne rozwiązanie do sprzątania. Można nim nie tylko odkurzać, ale także mopować na mokro twarde podłogi.
Wydajność i wytrzymałość
Odkurzacz ma moc ssania 240 W. Jego akumulator litowo-jonowy jest w stanie pracować nieprzerwanie do 60 minut.
Uniwersalne zastosowanie
Produkt nadaje się do wszystkich rodzajów podłóg, od parkietów, płytek i lino po dywany. Ergonomiczna konstrukcja ułatwia czyszczenie na wysokości i na podłodze.
Zmiana wylewki i tryb ręczny
Zmień dyszę w mgnieniu oka lub zmień odkurzacz kijowy w odkurzacz ręczny do sprzątania małych zabrudzeń.
Zmotoryzowany walec do pracy na mokro
Zmotoryzowany wałek do czyszczenia na mokro z doskonałą starannością usuwa zaschnięte plamy, rozlane płyny i niewidoczny kurz.
Inteligentna technologia
Inteligentna technologia głęboko czyści różne powierzchnie. Dysza Fluffy Optic™ z wiązką światła ujawnia nawet niewidoczny kurz.
Uniwersalny opryskiwacz podłogowy Motorbar
Uniwersalny mop podłogowy Motorbar™ jest idealny do twardych podłóg i dywanów. Specjalne nylonowe włosie zapobiega wplątywaniu się włosów w szczotkę.
Higieniczne opróżnianie pojemnika na kurz
Wypróbuj higieniczne opróżnianie pojemnika na kurz dzięki unikalnemu mechanizmowi. Technologia cyklonowa obejmuje 14 ułożonych cyklonów o sile odśrodkowej do 100 000 G.
Specyfikacje
- Moc ssania: 240 AW
- Pojemność pojemnika zbiorczego: 0,77 l
- Filtracja całego urządzenia
- Czas działania: Do 60 minut
- Moc silnika: 125 000 obr.
- Wymiary: 1246 x 268 x 253 mm (wys. x szer. x gł.)
- Waga: 4,1 kg
Co znajduje się w pudełku
- Odkurzacz V15s Detect
- Rury
- Dysza szczotki obrotowej Submarine™ do mopowania na mokro
- Inteligentny mop podłogowy Digital Motorbar™ z technologią zapobiegającą wplątywaniu się włosów
- Fluffy Optic™ podświetlany rozpylacz podłogowy do parkietów i gładkich podłóg
- Gąbka ze stożkową szczotką
- Kombinowana dysza szczotkowa
- Dysza żwirowa
- Adapter do ładowania
- Uchwyt ścienny
- Tacka ociekowa
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.