Dyson V12 Detect Slim Absolute 2023, odkurzacz bezprzewodowy, technologia podświetlenia, 3 tryby, wyświetlacz LCD
2 623,42 zł
2 132,86 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Dyson V12 Detect Slim Absolute 2023
Bezprzewodowy odkurzacz do wszechstronnego czyszczenia
Dyson V12™ Detect Slim Absolute został zaprojektowany do skutecznego czyszczenia podłóg, trudno dostępnych miejsc i materacy.
Podświetlana dysza podłogowa
Dysza podłogowa o szerokości 25 cm z miękką tkaniną nylonową i antystatycznymi włóknami węglowymi usuwa kurz z twardych podłóg i węższych szczelin.
Gąbka ze stożkową szczotką
Zbiera długie włosy i sierść zwierząt domowych. Włosy są zrzucane i zasysane do pojemnika zbiorczego.
Trzy tryby zasilania
Tryb Auto, Eco i Boost dla różnych potrzeb czyszczenia.
Bezdotykowe opróżnianie pojemnika zbiorczego
Higieniczny mechanizm wyrzutowy jednym ruchem wypycha kurz i brud do kosza na śmieci.
Wyświetlacz LCD
Wyświetlacz dostarcza informacji na temat wydajności, żywotności baterii i potrzeb w zakresie konserwacji.
Specyfikacje
- Typ odkurzacza: bezworkowy, sztyft, cyklonowy
- Rodzaj powierzchni: Wszystkie rodzaje podłóg
- Przeznaczenie: Dla alergików, Do sierści zwierząt domowych, Antybakteryjne
- Rodzaj czyszczenia: Odkurzanie, Czyszczenie na sucho
- Zasilanie: akumulator
- Typ akumulatora: litowo-jonowy
- Czas ładowania: 4 h
- Czas pracy: 60 min
- Typ filtra: Filtr HEPA
- Pojemność pojemnika zbiorczego: 0,35 l
- Materiał: tworzywo sztuczne
- Wymiary: 25 x 124 x 26 cm
- Waga: 2,37 kg
Funkcje i akcesoria
- Rodzaj kontroli: na ciele
- Materiał rurki: tworzywo sztuczne
- Cechy: kontrola mocy
- Gąbki: do tapicerki, podłogowe, szczelinowe
- Sprzęt do ładowania: akumulator, adapter do ładowania
- Szczotki: Tapicerskie, Zmotoryzowane, Obrotowe
- Inne akcesoria: uchwyt ścienny
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.