Odkurzacz do okien SCW 3001YL SENCOR
159,90 zł
130,00 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Odkurzacz do okien SCW 3001YL SENCOR
Cechy
Akumulator litowo-jonowy: 3,6 V zapewnia płynną pracę i niewielką wagę.
Praca na baterii: zapewnia maksymalną swobodę ruchów.
Czas pracy: 20 min
Czyste okna: nie pozostawia smug ani osadów.
Oszczędność czasu: oszczędność czasu i wysiłku.
Pojemnik na wodę: przezroczysty, o pojemności 200 ml, zapewniający dobrą widoczność.
Praktyczne narzędzia
Mop czyszczący: doskonały do czyszczenia okien i szklanych powierzchni.
Spryskiwacz: praktyczny, z wbudowanym mopem czyszczącym 2 w 1.
Czyszczenie bezdotykowe: dzięki urządzeniu natryskowemu dłoń nie ma kontaktu z brudną wodą.
Elastyczność: funkcjonalność pod każdym kątem.
Wskaźnik naładowania: dla łatwego monitorowania stanu baterii.
Ergonomiczny uchwyt: dla wygodnego użytkowania, odpowiedni dla użytkowników prawo- i leworęcznych.
Niski poziom hałasu: ciche użytkowanie.
Pobrane z
- Wszystkie gładkie powierzchnie
- Windows
- Lustra
- Ścianki prysznicowe
- Ściany wyłożone kafelkami
- Szklane meble
- Witryny sklepowe
Parametry techniczne
Wymiary: (dł. × szer. × wys.): 370 × 280 × 120 mm
Czas ładowania baterii: 4 h
Czas pracy na baterii: 20 min
Szerokość robocza dyszy ssącej: 280 mm
Pojemność zbiornika na brudną wodę: 100 ml
Pojemność pojemnika z aerozolem: 200 ml
Waga wraz z akumulatorem. Akumulator: 770 g
Częstotliwość: 50/60 Hz
Napięcie: 100-240 V
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.