Niszczarka LEITZ IQ Protect Premium 3M P5

zdjęcie ilustracyjne

Niszczarka LEITZ IQ Protect Premium 3M P5
Kod produktu
AG576651
OEM
80930000
Producent
Leitz
Punkty lojalnościowe: 262
0 ocen
W magazynie 6 szt, w piątek u Ciebie

873,35 zł

710,04 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 817,49 zł
W magazynie 6 szt, w piątek u Ciebie

873,35 zł

710,04 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Leitz IQ Protect Premium 3M P5 Ta supercicha niszczarka papieru gwarantuje ciszę w domu i nie przeszkadza podczas pracy. Charakteryzuje się czystym i szybkim opróżnianiem dzięki wygodnemu wysuwanemu koszowi o pojemności 10 litrów, a dzięki kompaktowym wymiarom zmieści się w każdym pomieszczeniu w domu lub pod biurkiem. Łatwe w użyciu przyciski dotykowe pozwalają bez wysiłku niszczyć 3 arkusze papieru A4 jednocześnie. Chroń swoje dane osobowe i biznesowe dzięki tej niszczarce przybiurkowej z poziomem bezpieczeństwa P5 i dodaj stylu swojemu domowi lub biuru! - Niszczarka ręczna na maksymalnie 3 kartki A4 (80 g/m2) - Bardzo cicha praca - zapewnia ciszę w domu i w pracy (przy regularnym stosowaniu arkuszy olejowych Leitz). - Czystsze i szybsze opróżnianie dzięki wygodnemu wysuwanemu pojemnikowi o pojemności 10 litrów z przezroczystym okienkiem do sprawdzania zapełnienia (do 125 arkuszy) - Kompaktowy i stylowy design, który idealnie pasuje do biurka w biurze lub mieszkaniu - Cięcie na mikrościnki z poziomem bezpieczeństwa P5 zapewniającym dodatkową ochronę dokumentów osobistych i biznesowych - Technologia zapobiegająca zacięciom papieru podczas ciągłego niszczenia - automatyczne zatrzymanie i wysunięcie papieru w przypadku załadowania zbyt dużej ilości papieru - Ciągła 10-minutowa praca - idealna do niszczenia prywatnego, diody LED wskazują, kiedy niszczarka musi zostać zatrzymana w celu ostygnięcia - Sterowanie dotykowe - proste i intuicyjne, ułatwiające niszczenie - 2 1 rok gwarancji - zarejestruj się, aby uzyskać dodatkowy rok - Niszczy również spinacze biurowe i zszywki

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29781 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

85% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni