Niszczarka LEITZ IQ Home Office

zdjęcie ilustracyjne

Niszczarka LEITZ IQ Home Office
Kod produktu
AG573964
OEM
80090000
Producent
Leitz
Punkty lojalnościowe: 201
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Nowa stylowa niszczarka osobista Leitz. Kompaktowy rozmiar ułatwiający umieszczenie w domowym biurze. Technologia zapobiegająca zacięciom papieru, cicha praca i długi czas niszczenia. Niszczy do 10 kartek A4 jednocześnie w pojemnym koszu o pojemności 23 l. Łatwe w użyciu przyciski dotykowe. Wysokie bezpieczeństwo niszczonych dokumentów na poziomie klasyfikacji DIN P4. Specyfikacja Kod zamówienia 80090000 Kolor Biały Wymiary 356 x 423 x 238 Rozmiar cząstek 4 x 28 mm Poziom klasyfikacji P-4 Czas chłodzenia 60 min Czas pracy od schłodzenia 6 min Okres gwarancji 2 1 rok Maksymalna szerokość wlotu (mm) 220 Wydajność niszczenia w arkuszach 80 g/m2 10 Rodzaj cięcia Cięcie poprzeczne Wydajność niszczenia w arkuszach 70 g/m2 11 Pojemność kosza na śmieci w l 23 Rozdrabniany materiał Spinacze, zszywki Waga 5,01 Cechy Wyjątkowo cicha praca - zapewnia ciche środowisko pracy (przy regularnym stosowaniu arkuszy olejowych Leitz) Niszczy do 10 arkuszy A4 na raz - idealna do okazjonalnego użytku w domowym biurze Technologia zapobiegająca zacięciom papieru dla bezproblemowego niszczenia - automatycznie zatrzymuje się i cofa, gdy załadowana jest zbyt duża ilość papieru Cykl niszczenia do 6 minut - idealny do sporadycznego niszczenia. Dioda LED sygnalizuje przegrzanie urządzenia Prędkość niszczenia 1,8 metra na minutę Sterowanie dotykowe - proste i intuicyjne Łatwy do opróżnienia kosz o pojemności 23 litrów - mieści do 225 arkuszy przed opróżnieniem 356 (szer.) x 423 (wys.) x 238 (gł.) mm, 6,5 kg Gwarancja 2 1 rok - rozszerzona gwarancja po zarejestrowaniu urządzenia Zszywki, zszywacze i spinacze do papieru

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29995 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni