Nawilżacz SHF 2000BL SENCOR

- 5%

zdjęcie ilustracyjne

Nawilżacz SHF 2000BL SENCOR
Nawilżacz SHF 2000BL SENCOR
Kod produktu
740030424
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 10
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Nawilżacz
Zasada oscylatora ultradźwiękowego wysokiej częstotliwości (2,4 MHz)
Nadaje się do pomieszczeń do 30 m2
Czas pracy 12 godzin bez konieczności dodawania wody
Moc nawilżania 250 ml/godz.
Specjalny filtr zapobiegający osadzaniu się kamienia (pochłania tlenki magnezu i wapnia)
Żywotność filtra ok. 6 miesięcy
Wytwarza zimną parę (nie wpływa na temperaturę pokojową)
Bardzo cicha praca (odpowiednia do sypialni)
Płynna regulacja mocy nawilżania
Podświetlany obrotowy regulator mocy
3 litrowy zbiornik na wodę
Składany uchwyt na zbiornik na wodę ułatwiający przenoszenie i napełnianie wodą
Znak wodny w zbiorniku dla łatwej kontroli poziomu wody
Sygnał świetlny w przypadku braku wody
Obrotowy router wylotowy pary 360 °
Podwójna ochrona z sygnalizacją świetlną:
- automatyczne wyłączanie, gdy zbiornik na wodę jest pusty
- automatyczne wyłączanie po wyjęciu zbiornika na wodę
Nóżki antypoślizgowe
Dostarczane akcesoria: szczotka do czyszczenia, filtr przeciwwapienny
Hałas Pobór mocy: 30 W
Długość kabla zasilającego: 1,2 m
Wymiary (szerokość x głębokość x wysokość): 250 x 259 x 264
Waga: 1,7 kg
Napięcie i częstotliwość: 220-240 V, 50 Hz

Parametry

Rodzaj produktu
Wyświetlacz
Marka
Regulator czasowy
Program automatyczny
Ochrona antybakteryjna

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29346 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni