SHF 2080WH nawilżacz SENCOR
120,96 zł
114,46 zł
93,06 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Nawilżacz SENCOR SHF 2080WH
Numer produktu: 8590669308415
Opis
SENCOR SHF 2080WH to idealne rozwiązanie do pomieszczeń z suchym i drażniącym powietrzem. Odpowiedni do pomieszczeń o powierzchni do 38 m2.
Funkcje
- Działa na zasadzie oscylatora ultradźwiękowego wysokiej częstotliwości
- Wytwarza zimną parę (nie wpływa na temperaturę w pomieszczeniu)
- Wylot mgły obracany o 360
- Możliwość stosowania olejków eterycznych do aromaterapii i relaksu
Specyfikacja techniczna
Wydajność nawilżania: 250 ml/h
Pojemność zbiornika na wodę: 3,5 l
Moc: 25 W
Lampka nocna
7 AtmosphereLights zapewnia kojącą atmosferę i kolorowe wrażenia.
Witam
Wilgotność na poziomie 40-60% może pomóc ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusów.
Antybakteryjne spryskiwanie zbiornika
AntibacterialAgent zapewnia absolutny standard higieny.
Projekt
Kolory przystosowane do montażu wewnątrz pomieszczeń.
Akcesoria
- Korpus i podstawa nawilżacza
- Podkładka do kapania olejku aromatycznego
- Zbiornik na wodę
- Zamknięcie otworu po napełnieniu zbiornika wody
- Kabel zasilający
- Kontroler obrotowy
- Antypoślizgowe nóżki
- Szczotka do czyszczenia
- Dysk ultradźwiękowy
Inne specyfikacje
Napięcie znamionowe: 100-240 V
Częstotliwość znamionowa: 50/60 Hz
Poziom hałasu: 41 dB(A)
Czas pracy na jednym napełnieniu: ok. 60 godzin (niska prędkość)
Długość kabla: 150 cm
Waga: 1,07 kg
Wymiary (wysokość × głębokość × szerokość): 25,2 × 22,9 × 22 mm
Ochrona przed porażeniem prądem: Klasa II
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.