HU2716/10 NAWILŻACZ PHILIPS

- 14%

zdjęcie ilustracyjne

HU2716/10 NAWILŻACZ PHILIPS
HU2716/10 NAWILŻACZ PHILIPS
HU2716/10 NAWILŻACZ PHILIPS
HU2716/10 NAWILŻACZ PHILIPS
HU2716/10 NAWILŻACZ PHILIPS
HU2716/10 NAWILŻACZ PHILIPS
HU2716/10 NAWILŻACZ PHILIPS
Kod produktu
741013185
Producent
PHILIPS
Punkty lojalnościowe: 24
0 ocen
W magazynie 5 szt, we wtorek u Ciebie

568,99 zł

490,88 zł

399,09 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 494,00 zł
W magazynie 5 szt, we wtorek u Ciebie

490,88 zł

568,99 zł

399,09 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Nawilżacz Philips HU2716/10

Optymalna wilgotność dla skóry i oddychania.

Higieniczny nawilżacz powietrza

Technologia NanoCloud gwarantuje 99% mniej bakterii niż nawilżacze ultradźwiękowe.

Równomierne nawilżanie

Nawilżacz równomiernie rozprowadza wilgoć w całym pomieszczeniu.

Wielkość pokoju

Optymalny do pomieszczeń o wielkości do 32 m2.

Wyświetlacz numeryczny

Czytelny wyświetlacz numeryczny do kontroli jakości powietrza.

Tryby nawilżania

  • 3 tryby nawilżania dla różnych potrzeb.
  • Automatyczne wykrywanie wilgotności w celu utrzymania stałego klimatu.

Tryb cichy

Niezakłócony sen dzięki wyjątkowo cichemu trybowi nocnemu.

Parametry techniczne:

  • EAN: 8710103941859
  • Model: HU2716/10
  • Timer: 1~9 godzin
  • 3 ustawienia wilgotności: 40%, 50%, 60%

Parametry

Rodzaj produktu
Marka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29972 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni