Inteligentny nawilżacz Tesli
280,13 zł
240,49 zł
195,52 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Inteligentny nawilżacz powietrza Tesla: inteligentny asystent zapewniający większy komfort oddychania
Inteligentny nawilżacz powietrza Tesla to idealne rozwiązanie dla każdego, kto zmaga się z nieprzyjemnymi konsekwencjami suchego powietrza. Dzięki ultradźwiękowemu atomizerowi wytwarza bardzo drobną parę, która poprawia jakość powietrza w pomieszczeniu, a tym samym oddychanie.
Wydajny i elastyczny
Inteligentny nawilżacz Tesla oferuje trzy tryby wydajności i timer. Umożliwia to dostosowanie nawilżacza do własnych potrzeb i preferencji.
Inteligentna kontrola poziomu wody
Wskaźnik niskiego poziomu wody informuje o konieczności jej uzupełnienia. Jeśli poziom wody spadnie zbyt nisko, nawilżacz wyłączy się automatycznie, aby zapobiec uszkodzeniu urządzenia.
Łatwa obsługa i inteligentne funkcje
Nawilżacz jest wyposażony w moduł Wi-Fi, który umożliwia sterowanie nim z dowolnego miejsca za pomocą telefonu. Ponadto jest kompatybilny z inteligentnymi asystentami, takimi jak Google Assistant, Amazon Alexa i Siri.
Zdalne włączanie
Dzięki komunikacji GPS można włączyć nawilżacz w drodze do domu.
Parametry techniczne:
- Pojemność zbiornika na wodę: 2,2 l
- Wielkość pokoju: < 21 m2
- Tryby: Niski, Średni, Wysoki
- Wydajność nawilżania: 140 ml/h, 170 ml/h, 210 ml/h
- Pobór mocy: < 21 W
- Hałas: < 35 dB
- Wymiary: 250 x 117 x 218 mm
- Wykrywanie: niski poziom wody, zbiornik usunięty
- Aplikacja:Aplikacja Tesla Smart dla systemów Android i iOS
- Język aplikacji: CZ, SK, PL, HU, SL, HR, DE, EN
Wypróbuj inteligentny nawilżacz powietrza Tesla i ciesz się bardziej komfortowym oddychaniem i wygodną kontrolą tego inteligentnego nawilżacza.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.