Młynek do kawy Melitta Amigo, ostrza ze stali nierdzewnej, czarny

- 10%

zdjęcie ilustracyjne

Młynek do kawy Melitta Amigo, ostrza ze stali nierdzewnej, czarny
Młynek do kawy Melitta Amigo, ostrza ze stali nierdzewnej, czarny
Młynek do kawy Melitta Amigo, ostrza ze stali nierdzewnej, czarny
Młynek do kawy Melitta Amigo, ostrza ze stali nierdzewnej, czarny
Młynek do kawy Melitta Amigo, ostrza ze stali nierdzewnej, czarny
Kod produktu
32391504
OEM
1029-01
Producent
Melitta
Punkty lojalnościowe: 3
0 ocen
W magazynie 6 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

78,90 zł

71,00 zł

57,72 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 69,83 zł
W magazynie 6 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

71,00 zł

78,90 zł

57,72 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Młynek do kawy Melitta Amigo

Świeżo zmielona kawa w domu? Z młynkiem do kawy Melitta Amigo to żaden problem.

Cechy produktu

  • Kolor: czarny
  • Wymiary: 19,4 x 9,3 x 10,7 cm
  • Pojemność komory mielenia: 60 gramów ziaren kawy
  • System szlifowania: ostrza ze stali nierdzewnej

Jak to działa?

Ziarna umieszcza się w komorze mielenia i naciska przycisk. Dzięki przezroczystej pokrywie można monitorować proces mielenia w celu określenia idealnego stopnia rozdrobnienia kawy.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Młynek do kawy Melitta Amigo jest wyposażony w antypoślizgową podstawę i blokadę bezpieczeństwa, która zapobiega uruchomieniu młynka bez założonej pokrywy.

Elegancja, która pasuje do każdej kuchni

Kompaktowa i elegancka konstrukcja młynka do kawy Melitta Amigo sprawia, że zawsze znajdzie się dla niego miejsce w każdej kuchni.

Może Cię również zainteresować

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 42591 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 29000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

95% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni