Lauben Grinder 200ST - młynek do kawy

zdjęcie ilustracyjne

Lauben Grinder 200ST - młynek do kawy
Lauben Grinder 200ST - młynek do kawy
Lauben Grinder 200ST - młynek do kawy
Lauben Grinder 200ST - młynek do kawy
Lauben Grinder 200ST - młynek do kawy
Lauben Grinder 200ST - młynek do kawy
Lauben Grinder 200ST - młynek do kawy
Lauben Grinder 200ST - młynek do kawy
Kod produktu
3824343
OEM
LBNG200ST
Producent
Lauben
Punkty lojalnościowe: 5
0 ocen
W magazynie 14 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

117,19 zł

95,28 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 114,41 zł
W magazynie 14 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

117,19 zł

95,28 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Lauben Grinder 200ST - Młynek do kawy

Młynek Lauben Grinder 200ST jest idealny dla miłośników wysokiej jakości kawy. Wydajny, całkowicie miedziany silnik o mocy 200 W może zmielić do 50 g ziaren kawy, a także orzechy, nasiona lub zioła.

Szlifowanie wysokiej jakości

Młynek Lauben Grinder 200ST jest wyposażony w trójkrawędziowe ostrze ze stali nierdzewnej #304 zapewniające równomierne mielenie. Można łatwo kontrolować stopień rozdrobnienia surowców za pomocą przełącznika impulsowego na pokrywie.

Konstrukcja i materiały

Korpus młynka i naczynie do mielenia wykonane są ze stali nierdzewnej #304, która pozwala zachować aromat świeżo zmielonej kawy. Młynek został zaprojektowany tak, aby był nie tylko funkcjonalny, ale także stanowił designerski dodatek do Twojej kuchni.

Bezpieczeństwo i komfort

Lauben Grinder 200ST jest wyposażony w zabezpieczenie przed przegrzaniem i przełącznik impulsowy ułatwiający obsługę. Młynek jest cichy, a jego głośność osiąga zaledwie 65 dB, co jest porównywalne z normalną rozmową.

Cechy

  • Moc: 200 W
  • Ostrza: stal nierdzewna #304
  • Naczynie szlifierskie: stal nierdzewna #304
  • Pojemność: 50 g
  • Cicha praca: 65 dB
  • Bezpiecznik: przed przegrzaniem

Zawartość opakowania

  • Szlifierka
  • Przezroczysta pokrywa
  • Kabel

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj urządzenia

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29719 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni