BIO PŁYNNY ODKAMIENIACZ 1 L SCANPART
42,74 zł
35,58 zł
28,93 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
BIO Odkamieniacz w płynie 1 L Scanpart
Uniwersalny odkamieniacz do automatycznych ekspresów do kawy. Pojemność 1 l.
Dlaczego warto czyścić ekspres do kawy?
Kamień gromadzi się w obwodzie wewnętrznym, zatyka poszczególne przewody i zanieczyszcza element grzewczy. Niewłaściwa konserwacja ekspresu do kawy może mieć znaczący wpływ na jego żywotność.
Stosowanie odkamieniacza
Stosowanie odkamieniacza Scanpart co najmniej raz w miesiącu zapewni długowieczność i bezawaryjną pracę urządzenia. Nadaje się nie tylko do ekspresów do kawy i ekspresów do kawy, ale także do czajników.
Czy smak Twojej kawy uległ pogorszeniu?
Może to być również spowodowane niewystarczającą konserwacją ekspresu. Przypalone ziarna kawy, pozostałości płynnego mleka z systemu mlecznego i kamień mogą wpływać na smak napoju kawowego.
Neutralny zapach
Odkamieniacz Scanpart ma neutralny zapach, co oznacza, że nie pozostawia osadu, tak jak czyszczenie octem.
Zawiadomienie
- Zawiera kwas cytrynowy.
- Powoduje poważne uszkodzenia skóry i oczu.
- Jeśli konieczna jest pomoc medyczna, należy mieć pod ręką opakowanie lub etykietę produktu.
- Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci.
- Nie wdychać mgły, oparów ani aerozoli.
- Nosić rękawice ochronne, odzież ochronną, okulary ochronne i osłonę twarzy.
Instrukcje użytkowania
Rozpuścić 50 ml odkamieniacza w 500 ml wody do normalnego wapnowania. Wlej roztwór do zbiornika wody urządzenia, włącz urządzenie i pozwól, aby płyn przepłynął przez urządzenie. Po odkamienianiu należy przepuścić przez urządzenie jeszcze 2 płukania wodą.
W przypadku intensywnego wapnowania należy użyć 75-150 ml odkamieniacza.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.