Mamibot W110-T - robotyczna myjka do okien
1 335,96 zł
1 134,85 zł
922,64 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Mamibot W110-T - Twój pomocnik w myciu okien
Robot do czyszczenia okien Mamibot W110-T to idealne połączenie ceny i wydajności, co czyni go jednym z najlepszych urządzeń do czyszczenia okien.
Wykorzystanie i wydajność
W110-T może być używany zarówno w zastosowaniach domowych, jak i komercyjnych. Skutecznie czyści szkło, ceramikę i płaskie powierzchnie drewniane, z wydajnością czyszczenia do 98%.
Bezpieczeństwo
Dla zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa robot jest wyposażony w wytrzymałą linę. W przypadku awarii zasilania urządzenie jest chronione przez zapasową baterię, która utrzymuje robota na powierzchni do 30 minut.
Prosta obsługa
- Podłącz kable i mocno dokręć nakrętkę.
- Przymocuj linę zabezpieczającą robota do stałego punktu w budynku.
- Rozpocznij czyszczenie, naciskając przycisk na robocie, korzystając z aplikacji mobilnej lub dołączonego pilota zdalnego sterowania.
Kluczowe cechy
- Czyści okna i szyby o różnej grubości, szklane drzwi, witryny sklepowe, lustra, szafki lustrzane, szklane kabiny prysznicowe.
- Wykrywanie narożników i ram okiennych.
- Sterowanie za pomocą smartfona lub dołączonego pilota.
- Praca w pozycji pionowej i poziomej.
- Wysokiej jakości i delikatne ściereczki z mikrofibry - 2 sztuki w opakowaniu.
- Usuwa brud na całej powierzchni, w tym na krawędziach.
- Bateria zapasowa.
- System bezpieczeństwa zapobiegający wypadkom w razie upadku.
- Cicha praca.
Specyfikacja techniczna
- UPS (akumulatorowe zasilanie awaryjne): tak (20 min)
- Bateria zapasowa: litowa, 600 mAh
- Liczba ściereczek z mikrofibry w opakowaniu: 2 szt.
- Metoda mocowania do powierzchni: zasysanie (próżnia)
- Ograniczenie grubości szkła: Nie
- Pilot zdalnego sterowania: tak
- Kontrola aplikacji mobilnej: tak
- System zapobiegający upadkom: Tak
- Wykrywanie narożników: tak
- Moc: 80 W
- Prędkość czyszczenia: 2,5 min/m2
- Ustawienie ruchu czyszczenia: automatyczne i ręczne
- Poziom hałasu: 65 dB
Zawartość opakowania
- Adapter do ładowania
- Pilot zdalnego sterowania
- Przedłużacz
- Ściereczka z mikrofibry 2 szt.
- Bezpieczna lina kotwiczna
- Krótki przewodnik
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.