Levoit LV600S - Nawilżacz SMART

zdjęcie ilustracyjne

Levoit LV600S - Nawilżacz SMART
Levoit LV600S - Nawilżacz SMART
Levoit LV600S - Nawilżacz SMART
Levoit LV600S - Nawilżacz SMART
Levoit LV600S - Nawilżacz SMART
Levoit LV600S - Nawilżacz SMART
Levoit LV600S - Nawilżacz SMART
Levoit LV600S - Nawilżacz SMART
Levoit LV600S - Nawilżacz SMART
Kod produktu
31069826
OEM
LUH-A602S-WEU
Producent
Levoit
Punkty lojalnościowe: 37
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Levoit LV600S - Nawilżacz SMART

Levoit LV600S to inteligentny nawilżacz ultradźwiękowy, który zapewnia komfort i zdrowsze środowisko.

Wydajna technologia ultradźwiękowa

Technologia ultradźwiękowa z gorącą i zimną parą nawilża powietrze 4 razy szybciej niż standardowe nawilżacze.

Wysoka wydajność i niski poziom hałasu

Z wydajnością 500 ml/h i poziomem hałasu poniżej 36 dB, nawilża pomieszczenia do 70 m2 bez zakłóceń.

Inteligentna kontrola

Kompatybilny z systemami Android, Apple (iOS), Amazon Alexa i Google Assistant dla łatwego sterowania.

Duży zbiornik

Zbiornik o pojemności 6 l pozwala na ciągłą pracę do 36 godzin, co jest idealnym rozwiązaniem dla dużych pomieszczeń.

Obrotowe dysze parowe

Podwójne dysze obrotowe 360° zapewniają wydajną dystrybucję pary we wszystkich kierunkach.

Wyświetlacz LED

Czytelny wyświetlacz LED ułatwiający obsługę i konfigurację.

Aromaterapia

Pojemnik na esencje i aromatyczne olejki zapachowe dla relaksu i stworzenia przyjemnej atmosfery.

Opakowanie

  • 1x Hybrydowy nawilżacz ultradźwiękowy Levoit LV600S
  • 3x Filtr aromatyczny (1x fabrycznie zainstalowany)
  • 3x Poduszka absorpcyjna (1x fabrycznie zainstalowana)
  • 2x Poduszka filtra (1x fabrycznie zainstalowana)
  • 1x Szczotka do czyszczenia

Specyfikacje

  • Para: zimna/ciepła
  • Pojemność zbiornika: 6l
  • Zalecana wielkość pokoju: 40-70 m2
  • Zasilanie: AC 100-240 V, 50/60 Hz
  • Moc: 280 W
  • Poziom hałasu podczas normalnej pracy: < 32dB
  • Wymiary: 29,4 x 19,5 x 28,8 cm
  • Waga: 2,7 kg

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29339 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

86% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni