Levoit LV600S - Nawilżacz SMART
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Levoit LV600S - Nawilżacz SMART
Levoit LV600S to inteligentny nawilżacz ultradźwiękowy, który zapewnia komfort i zdrowsze środowisko.
Wydajna technologia ultradźwiękowa
Technologia ultradźwiękowa z gorącą i zimną parą nawilża powietrze 4 razy szybciej niż standardowe nawilżacze.
Wysoka wydajność i niski poziom hałasu
Z wydajnością 500 ml/h i poziomem hałasu poniżej 36 dB, nawilża pomieszczenia do 70 m2 bez zakłóceń.
Inteligentna kontrola
Kompatybilny z systemami Android, Apple (iOS), Amazon Alexa i Google Assistant dla łatwego sterowania.
Duży zbiornik
Zbiornik o pojemności 6 l pozwala na ciągłą pracę do 36 godzin, co jest idealnym rozwiązaniem dla dużych pomieszczeń.
Obrotowe dysze parowe
Podwójne dysze obrotowe 360° zapewniają wydajną dystrybucję pary we wszystkich kierunkach.
Wyświetlacz LED
Czytelny wyświetlacz LED ułatwiający obsługę i konfigurację.
Aromaterapia
Pojemnik na esencje i aromatyczne olejki zapachowe dla relaksu i stworzenia przyjemnej atmosfery.
Opakowanie
- 1x Hybrydowy nawilżacz ultradźwiękowy Levoit LV600S
- 3x Filtr aromatyczny (1x fabrycznie zainstalowany)
- 3x Poduszka absorpcyjna (1x fabrycznie zainstalowana)
- 2x Poduszka filtra (1x fabrycznie zainstalowana)
- 1x Szczotka do czyszczenia
Specyfikacje
- Para: zimna/ciepła
- Pojemność zbiornika: 6l
- Zalecana wielkość pokoju: 40-70 m2
- Zasilanie: AC 100-240 V, 50/60 Hz
- Moc: 280 W
- Poziom hałasu podczas normalnej pracy: < 32dB
- Wymiary: 29,4 x 19,5 x 28,8 cm
- Waga: 2,7 kg
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.