Lampa biurkowa Yeelight LED V1 Pro (wersja z klipsem)
418,50 zł
291,15 zł
236,71 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Lampa biurkowa Yeelight LED V1 Pro (z zaciskiem)
EAN: 6924922218753
Nowoczesna, inteligentna lampa Yeelight V1 Pro to idealny dodatek do każdego miejsca pracy lub gabinetu.
Wyjątkowa wszechstronność
Lampa stołowa Yeelight V1 Pro jest idealna do pokoju dziecięcego i biura.
Oferuje dwa tryby oświetlenia - dla dzieci i dorosłych.
Dla dzieci
Emituje światło o niższej intensywności, idealne do nauki i relaksu.
Dla dorosłych
Zapewnia jaśniejsze oświetlenie, idealne do pracy i relaksu.
Regulowana konstrukcja
Umożliwia dostosowanie wysokości lampy do wzrostu osoby z niej korzystającej.
Inteligentne oświetlenie
Yeelight V1 Pro jest wyposażony w podwójne czujniki bioniczne do wykrywania światła otoczenia.
Automatycznie dostosowuje jasność światła do otoczenia.
Elementy sterujące
Lampą można sterować za pomocą inteligentnej aplikacji Yeelight lub głosowo za pośrednictwem Apple HomeKit, Google Assistant, Amazon Alexa i Xiaomi Mi Home.
Technologia Sunlite
Emituje niemal naturalne światło, odwzorowuje prawdziwe kolory obiektów i eliminuje szkodliwe niebieskie światło.
Sprzęt
- Wybór między wariantem z zaciskiem a wariantem podstawowym.
- Wskaźnik oddawania barw Ra 90.
- Świeci w kilku kolorach.
Specyfikacja techniczna
- Wymiary: 344 x 427 x 475 mm
- Waga: 2722 g (wersja z zaciskiem)
- Strumień świetlny: 500lm @4000K
- Temperatura barwowa: 3000 K - 5000 K
- Napięcie: 220-240 V ~ 50/60 Hz
- Źródło: zasilacz DC 12 V 1,0 A
- Zużycie: 12 W
- Temperatura pracy: od -10 °C do 40 °C
- Wilgotność robocza: 0-85% RH
- Współczynnik oddawania barw (CRI): Ra 95
- Certyfikat IP: IP20
- WiFi: WLAN IEEE 802.11 b/g/n 2,4 GHz
- Etykieta efektywności energetycznej (EEL): G
- Żywotność: 25 000 godzin
- Kompatybilny z: Xiaomi Mi Home
- Wymienne źródło światła: nie
- Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe: tak
- Pobór mocy w trybie czuwania: 0,7 W
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.