Laminator LEITZ iLAM touch 2 turbo Pro, srebrny
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Laminator LEITZ iLAM touch 2 turbo Pro
Automatyczny laminator A3 z wysoką prędkością laminacji i unikalną technologią czujników.
Ustawienia automatyczne
Laminator automatycznie wykrywa grubość kieszeni i ustawia odpowiednią prędkość. Nadaje się do kieszeni o grubości 80-250 mikronów.
Szybka rozgrzewka
Czas nagrzewania do 1 minuty umożliwia szybką i wydajną laminację bez czekania.
System wprowadzania
Unikalny system wkładania kieszeni gwarantuje prostotę i doskonałe rezultaty laminacji.
Efektywność energetyczna
Laminator charakteryzuje się niskim zużyciem energii i wyłącza się automatycznie po 30 minutach nieużywania.
Funkcja automatycznego cofania
Funkcja ta zapobiega utknięciu kieszeni wewnątrz laminatora.
Wskaźniki LED
Wskaźniki LED włączenia/wyłączenia i biegu wstecznego ułatwiają obsługę.
Specyfikacje
- Kolor: srebrny
- Materiał: tworzywo ABS
- Wymiary: 482 x 125 x 400
- Zasada działania: 6 cylindrów, kontrola prędkości
- System ogrzewania: 4 zewnętrznie ogrzewane cylindry
- Moc: 1600 W
- Grubość tulei: 80(75)-250 mikronów
- Gwarancja: 3 lata
- Nadaje się do zdjęć: tak
- Czas nagrzewania: 1 min
- Zasilanie sieciowe: 220/240 V AC
- Maksymalna temperatura: stała 142
- Maksymalna grubość laminowanego dokumentu: 1 mm
- Maks. szerokość laminowanego dokumentu: 320 mm
- Wymiary mm (otwarte) (szer. x wys. x gł.) mm: 526 x 143 x 401
- Mechanizm zwalniający: rewers elektryczny
- Przybliżony czas laminacji (A4): 15 sekund (A4 80 mikronów)
- Maks. prędkość: 2300 mm/min; zmienna
- Zastosowanie: format A3
- Waga: 7,3 kg
W zestawie znajduje się pakiet startowy kieszeni do laminacji. Zalecany do użytku z kieszeniami do laminowania Leitz UDT.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.