Laminator Fellowes SATURN3i A3

- 1%

zdjęcie ilustracyjne

Laminator Fellowes SATURN3i A3
Kod produktu
AH2961009506
OEM
FELLASAT3IA3
Producent
FELLOWES
Punkty lojalnościowe: 156
0 ocen
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

526,75 zł

520,43 zł

423,11 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 501,11 zł
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

520,43 zł

526,75 zł

423,11 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Laminator Fellowes Saturn3i A3 z nowym atrakcyjnym designem i innowacyjnym systemem przyspieszonego nagrzewania. Laminacja w ok. 1 min od włączenia. Umożliwia wysokiej jakości laminację do formatu A3 w zakresie grubości folii laminacyjnej 80-125 mic, w tym laminację fotograficzną. Maksymalna grubość dokumentu 0,6 mm. Nadaje się do laminacji w biurze. Technologia InstaHeat - przyspieszone nagrzewanie urządzenia do temperatury roboczej. Urządzenie jest wyposażone w HeatGuard Technology™ - podwójne zabezpieczenie termiczne komory laminacyjnej, które zapewnia szybkie nagrzewanie się urządzenia do stanu roboczego i zapobiega niepotrzebnemu nagrzewaniu się obudowy laminatora. Urządzenie jest wyposażone w unikalny system Jam Free, który znacznie zmniejsza ryzyko zakleszczenia laminowanego dokumentu wewnątrz urządzenia. Laminator posiada system zwalniania rolek i ewentualnego ponownego wysunięcia zalaminowanego dokumentu - dźwignia zwalniająca z tyłu urządzenia. Podświetlany wyświetlacz LED ułatwia wybór statusu pracy. W zestawie znajduje się zestaw startowy 10 folii do laminacji A4 o grubości 80 mic. Szerokość laminacji: 318 mm Prędkość laminacji: 30 cm/min Grubość folii do laminacji: 80-125 mic Rozruch do stanu roboczego: ok. 1 min Liczba rolek laminujących: 2 Zasilanie: 220-240V/50Hz Wymiary: 10,5×53×14,5 cm Waga: 2,30 kg

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29967 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni