Laminator AVELI Combi A3

- 14%

zdjęcie ilustracyjne

Laminator AVELI Combi A3
Laminator AVELI Combi A3
Laminator AVELI Combi A3
Laminator AVELI Combi A3
Laminator AVELI Combi A3
Laminator AVELI Combi A3
Kod produktu
3854116
OEM
XRT-00240
Producent
GBC
Punkty lojalnościowe: 46
0 ocen
W magazynie 2 szt, w środę u Ciebie

181,08 zł

155,05 zł

126,06 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 149,76 zł
W magazynie 2 szt, w środę u Ciebie

155,05 zł

181,08 zł

126,06 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Laminator AVELI Combi A3

Pomoc domowa i biurowa

Laminator AVELI Combi A3 jest idealny do użytku domowego i w małych biurach.

Charakterystyka laminatora

Ma wymiary 420 x 145 x 100 mm i prędkość laminacji 300 mm/min. Może przetwarzać dokumenty do formatu A3 w ciągu 5-7 minut.

Rodzaje laminacji

Można laminować na gorąco lub na zimno z kieszeniami laminacyjnymi 75 - 250 mic.

Charakterystyka przecinarki

Obcinarka jest wyposażona w ostrze ze stali nierdzewnej i może przeciąć 3 arkusze o gramaturze 80g/m2 papieru na raz.

Rodzaje cięć

Obcinak umożliwia cięcie proste, faliste i perforowane.

Zaokrąglacz narożników

Kolejną praktyczną funkcją tego urządzenia jest zaokrąglanie narożników.

Wskaźnik świetlny

Wskaźnik świetlny informuje o gotowości laminatora do pracy.

AVEI Combi A3 - niezawodny partner do laminowania i cięcia.

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj laminatora
Szerokość robocza

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30003 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni