Laminator Fellowes AMARIS A3
815,74 zł
663,20 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Laminator Fellowes AMARIS A3
EAN: 0043859773824
Opis
Innowacyjny laminator Amaris A3 firmy Fellowes jest idealny dla małych i średnich biur. Za jego pomocą można laminować dokumenty do formatu A3. Można używać folii do laminacji o grubości od 80 do 175 mikronów.
Cechy
- Maksymalna grubość dokumentu: 0,6 mm
- 6 rolek laminujących dla wysokiej jakości rezultatów
- Laminowanie na gorąco i na zimno
- Laminowanie zdjęć
Szybkość i wydajność
Gotowy do pracy w zaledwie 60 sekund po włączeniu, laminator może zalaminować dokument A4 w mniej niż 30 sekund. Maksymalna prędkość laminacji wynosi 80 cm/min.
Technologia i funkcje
- Panel sterowania LED do ręcznej regulacji grubości folii
- Technologia InstaHeat zapewniająca szybkie nagrzewanie
- System Clean Alert zapewniający spójne wyniki i optymalną wydajność
- Funkcja automatycznego wyłączania po 30 minutach nieużywania
- System Jam Free zmniejszający ryzyko zacięć dokumentów
- Ręczna funkcja cofania do wysuwania i ponownego wkładania dokumentu
Opakowanie
Pakiet zawiera laminator, zestaw startowy 10 folii do laminacji A4 (80 µm) i arkusz czyszczący.
Specyfikacje
- Szerokość laminowania: 320 mm
- Grubość folii laminującej: 80-175 mic
- Rozruch do stanu roboczego: 1 min
- Liczba rolek laminujących: 6
- Napięcie znamionowe: 220-240 V
- Wymiary: 474 mm x 101 mm x 152 mm
- Waga: 1,91 kg
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.