Laminator Fellowes AMARIS A3

zdjęcie ilustracyjne

Laminator Fellowes AMARIS A3
Laminator Fellowes AMARIS A3
Laminator Fellowes AMARIS A3
Laminator Fellowes AMARIS A3
Laminator Fellowes AMARIS A3
Laminator Fellowes AMARIS A3
Laminator Fellowes AMARIS A3
Kod produktu
AH2961009731
OEM
FELLAAMARIS3
Producent
FELLOWES
Punkty lojalnościowe: 244
0 ocen
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

815,74 zł

663,20 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 731,79 zł
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

815,74 zł

663,20 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Laminator Fellowes AMARIS A3

EAN: 0043859773824

Opis

Innowacyjny laminator Amaris A3 firmy Fellowes jest idealny dla małych i średnich biur. Za jego pomocą można laminować dokumenty do formatu A3. Można używać folii do laminacji o grubości od 80 do 175 mikronów.

Cechy

  • Maksymalna grubość dokumentu: 0,6 mm
  • 6 rolek laminujących dla wysokiej jakości rezultatów
  • Laminowanie na gorąco i na zimno
  • Laminowanie zdjęć

Szybkość i wydajność

Gotowy do pracy w zaledwie 60 sekund po włączeniu, laminator może zalaminować dokument A4 w mniej niż 30 sekund. Maksymalna prędkość laminacji wynosi 80 cm/min.

Technologia i funkcje

  • Panel sterowania LED do ręcznej regulacji grubości folii
  • Technologia InstaHeat zapewniająca szybkie nagrzewanie
  • System Clean Alert zapewniający spójne wyniki i optymalną wydajność
  • Funkcja automatycznego wyłączania po 30 minutach nieużywania
  • System Jam Free zmniejszający ryzyko zacięć dokumentów
  • Ręczna funkcja cofania do wysuwania i ponownego wkładania dokumentu

Opakowanie

Pakiet zawiera laminator, zestaw startowy 10 folii do laminacji A4 (80 µm) i arkusz czyszczący.

Specyfikacje

  • Szerokość laminowania: 320 mm
  • Grubość folii laminującej: 80-175 mic
  • Rozruch do stanu roboczego: 1 min
  • Liczba rolek laminujących: 6
  • Napięcie znamionowe: 220-240 V
  • Wymiary: 474 mm x 101 mm x 152 mm
  • Waga: 1,91 kg

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30003 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

80% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni