Laminator LEITZ iLAM touch 2, biały błyszczący/antracytowy

zdjęcie ilustracyjne

Laminator LEITZ iLAM touch 2, biały błyszczący/antracytowy
Laminator LEITZ iLAM touch 2, biały błyszczący/antracytowy
Laminator LEITZ iLAM touch 2, biały błyszczący/antracytowy
Laminator LEITZ iLAM touch 2, biały błyszczący/antracytowy
Laminator LEITZ iLAM touch 2, biały błyszczący/antracytowy
Laminator LEITZ iLAM touch 2, biały błyszczący/antracytowy
Laminator LEITZ iLAM touch 2, biały błyszczący/antracytowy
Kod produktu
AG846486
OEM
74744000
Producent
Leitz
Punkty lojalnościowe: 499
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Laminator Leitz iLAM touch 2

Automatyczny laminator A3 do zastosowań profesjonalnych.

Cechy

  • W pełni automatyczny laminator o wysokiej prędkości laminacji.

  • Automatyczne wykrywanie grubości kieszeni i regulacja prędkości.

  • Dla kieszeni 80-250 mikronów.

  • Rozgrzewka w ciągu 1 minuty.

Technologia

  • Unikalna technologia czujników zapewniająca doskonałe rezultaty.

  • Prędkość laminowania 1000 mm/min.

  • Opatentowane składane klapki zapewniają doskonałą laminację.

  • Funkcja automatycznego cofania z zabezpieczeniem przed zakleszczeniem.

Zużycie i bezpieczeństwo

  • Niskie zużycie energii.

  • Automatyczne wyłączenie po 30 minutach bezczynności.

  • Wskaźniki LED włączenia/wyłączenia i cofania.

Specyfikacja

  • Kolor: biały błyszczący / antracytowy

  • Materiał: tworzywo ABS

  • Wymiary: 482 x 125 x 400

  • Moc: 700 W

  • Grubość tulei: 80(75)-250 mikronów

  • Gwarancja: 3 lata

  • Nadaje się do zdjęć: tak

  • Czas nagrzewania: 1 min

  • Zasilanie sieciowe: 220/240 V AC

  • Maks. grubość laminowanego dokumentu: 0,6 mm

  • Maks. szerokość laminowanego dokumentu: 320 mm

  • Przybliżony czas laminacji (A4): 25 sekund (A4 80 mikronów)

  • Prędkość maks.: 1000 mm/min; zmienna

  • Zastosowanie: format A3

Zalecany do użytku z kieszeniami do laminowania Leitz UDT.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30015 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

78% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni