Kamera samochodowa Mio MiVue 818 WIFI
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kamera samochodowa Mio MiVue 818 WIFI
Kluczowe cechy
EAN: 4713264283947
- Wideo WQHD 2K, 30 kl.
- Zintegrowane Wi-Fi
- Szerokie pole widzenia 140
- Wyświetlacz 2,7"
- Czujnik 5 Mpx
- Ostrzeżenie dotyczące pomiaru przekroju
- Automatyczny dziennik
Wysoka jakość obrazu
Sensor 5Mpx zapewnia wyraźny i żywy obraz z realistycznymi kolorami. W połączeniu z wysoką przysłoną obiektywu, zachowuje wysoką jakość obrazu nawet w warunkach słabego oświetlenia.
Bezpieczeństwo przed karami
Mio Smart Alert ostrzega na czas o zmianie ograniczenia prędkości, pomagając uniknąć kłopotów z fotoradarami.
Inteligentny tryb parkowania
Po wyłączeniu silnika Mio MiVue 818 przełącza się w tryb inteligentnego parkowania, w którym wykrywa nierówności i ruchy wokół samochodu i w razie potrzeby automatycznie włącza nagrywanie.
Udostępnianie i tworzenie kopii zapasowych
Mio MiVue 818 jest wyposażona w zintegrowane Wi-Fi, które umożliwia synchronizację między kamerą a smartfonem za pomocą aplikacji MiVue Pro.
Wydajny czujnik G
Kamera Mio MiVue 818 jest wyposażona w 3-osiowy G-sensor, który rejestruje ruch pojazdu i blokuje nagranie w razie wypadku.
Księga przejażdżek
Automatycznie rejestruje informacje o podróży, takie jak data i godzina, lokalizacja początkowa i końcowa, indywidualny i całkowity przebieg oraz ewentualna rekompensata finansowa/km w przypadku podróży służbowych.
Parametry techniczne
- Typ rozdzielczości: WQHD 2K
- Maksymalna rozdzielczość wideo: 2560 × 1440 pikseli
- Rozmiar wyświetlacza LCD: 2,7"
- Typ pamięci wymiennej: microSD (do 128 GB)
- Dla samochodu: tak
- Szerokość: 54,7 mm
- Wysokość: 85,6 mm
- Głębokość: 36,1 mm
- Waga: 86,1 g
- Kolor: czarny
Dostarczone akcesoria
- Uchwyt samochodowy
- Ładowarka samochodowa
- Instrukcje
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.