Kamera samochodowa Mio MiVue 818 WIFI

zdjęcie ilustracyjne

Kamera samochodowa Mio MiVue 818 WIFI
Kamera samochodowa Mio MiVue 818 WIFI
Kamera samochodowa Mio MiVue 818 WIFI
Kamera samochodowa Mio MiVue 818 WIFI
Kamera samochodowa Mio MiVue 818 WIFI
Kod produktu
735056572
Producent
MIO
Punkty lojalnościowe: 33
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Kamera samochodowa Mio MiVue 818 WIFI

Kluczowe cechy

EAN: 4713264283947

  • Wideo WQHD 2K, 30 kl.
  • Zintegrowane Wi-Fi
  • Szerokie pole widzenia 140
  • Wyświetlacz 2,7"
  • Czujnik 5 Mpx
  • Ostrzeżenie dotyczące pomiaru przekroju
  • Automatyczny dziennik

Wysoka jakość obrazu

Sensor 5Mpx zapewnia wyraźny i żywy obraz z realistycznymi kolorami. W połączeniu z wysoką przysłoną obiektywu, zachowuje wysoką jakość obrazu nawet w warunkach słabego oświetlenia.

Bezpieczeństwo przed karami

Mio Smart Alert ostrzega na czas o zmianie ograniczenia prędkości, pomagając uniknąć kłopotów z fotoradarami.

Inteligentny tryb parkowania

Po wyłączeniu silnika Mio MiVue 818 przełącza się w tryb inteligentnego parkowania, w którym wykrywa nierówności i ruchy wokół samochodu i w razie potrzeby automatycznie włącza nagrywanie.

Udostępnianie i tworzenie kopii zapasowych

Mio MiVue 818 jest wyposażona w zintegrowane Wi-Fi, które umożliwia synchronizację między kamerą a smartfonem za pomocą aplikacji MiVue Pro.

Wydajny czujnik G

Kamera Mio MiVue 818 jest wyposażona w 3-osiowy G-sensor, który rejestruje ruch pojazdu i blokuje nagranie w razie wypadku.

Księga przejażdżek

Automatycznie rejestruje informacje o podróży, takie jak data i godzina, lokalizacja początkowa i końcowa, indywidualny i całkowity przebieg oraz ewentualna rekompensata finansowa/km w przypadku podróży służbowych.

Parametry techniczne

  • Typ rozdzielczości: WQHD 2K
  • Maksymalna rozdzielczość wideo: 2560 × 1440 pikseli
  • Rozmiar wyświetlacza LCD: 2,7"
  • Typ pamięci wymiennej: microSD (do 128 GB)
  • Dla samochodu: tak
  • Szerokość: 54,7 mm
  • Wysokość: 85,6 mm
  • Głębokość: 36,1 mm
  • Waga: 86,1 g
  • Kolor: czarny

Dostarczone akcesoria

  • Uchwyt samochodowy
  • Ładowarka samochodowa
  • Instrukcje

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Gniazdo karty
Tryb nocny
Nośnik zapisu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29974 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni