LAMAX T10 4K GPS (z raportowaniem radarowym)
632,99 zł
514,63 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
LAMAX T10 4K GPS (z raportowaniem radarowym)
Wysokiej jakości kamera samochodowa zapewniająca bezpieczeństwo na drodze.
Nagrywa w rozdzielczości 4K. Przydatny nawet podczas cichej jazdy. Baza danych radarów pozwala zaoszczędzić pieniądze na mandatach.
Ostrzejszy niż wzrok, dzień i noc
Wysokiej klasy chip zapewniający wyraźne filmy 4K. Obiektyw odbiera dużo światła nawet na ciemnej drodze. Kąt widzenia 170°.
Powstrzymaj niespodziewane grzywny
Wbudowany GPS i baza danych radarów. Alerty na wyświetlaczu i sygnał dźwiękowy. Prędkość wyświetlana na wideo.
Bezpieczeństwo i wygoda dzięki ulepszonemu uchwytowi
Magnetyczny uchwyt ułatwiający użytkowanie. Dwa magnesy zapewniają pewny chwyt. Ogranicznik bezpieczeństwa na korpusie kamery.
Duży wyświetlacz = wygodna obsługa
2,45-calowy wyświetlacz IPS o wysokiej jasności. Czeskie menu. Sterowanie przez telefon dzięki WiFi.
Więcej trybów, przydatne akcesoria
Regulowana rozdzielczość. Zasilacz samochodowy z dodatkowym portem USB. Wysokiej jakości uchwyty kablowe.
Miej oczy z tyłu
Możliwość dokupienia tylnej kamery FullHD. Łatwa instalacja. Przednia kamera nagrywa w maksymalnej rozdzielczości 2,5K.
Specyfikacje
- Rozdzielczość wideo przedniej kamery: 4K (3840×2160) przy 30 klatkach na sekundę
- Rozdzielczość wideo tylnej kamery: FullHD (1920×1080) przy 30 klatkach na sekundę
- Kąt widzenia: 170°
- Format wideo: MOV, kompresja H.265/H.264
- Rozdzielczość zdjęć: 16 Mpx
Zawartość opakowania
- Kamera samochodowa LAMAX T10 4K GPS
- Magnetyczny uchwyt 3M z GPS
- Adapter rozrusznika samochodowego z dodatkowym portem USB
- Czytnik kart microSD do przesyłania plików do komputera
- Uchwyty linowe (3×)
- Narzędzie kablowe
- Wymienna naklejka 3M na uchwyt
- Instrukcje
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.