Kamera samochodowa Navitel R800
343,71 zł
317,83 zł
258,40 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
NAVITEL R800 to kamera samochodowa ze stylową metalową obudową i 2 różnymi mocowaniami. Charakteryzuje się szerokim kątem widzenia 170° i nagrywa w jakości FullHD przy 30 klatkach na sekundę. Kamera nagrywająca wykorzystuje jeden z najlepszych formatów kompresji wideo, H.264, który pozwala na przechowywanie wysokiej jakości materiału wideo na jak najmniejszej przestrzeni dyskowej. Nagrania i obrazy przechowywane są na karcie SD o możliwej pojemności do 256 GB. NAVITEL R800 posiada funkcję automatycznego uruchamiania po uruchomieniu silnika, tryb nocny i parkingowy. Kamera jest wyposażona w czujnik G-sensor, który rejestruje i bezpiecznie przechowuje nagrania z krytycznych wypadków. NAVITEL R800 posiada 4-calowy wyświetlacz IPS i czuły mikrofon do nagrywania dźwięku wysokiej jakości. Specyfikacja techniczna: * PROCESOR NOVATEK NT96650 * 4-calowy wyświetlacz * rozdzielczość wyświetlacza 800 x 480 * rozdzielczość wideo 1920 x 1080 Full HD (30 fps) * Kąt widzenia 170 stopni * Format wideo MOV * Kompresja wideo H.264 * format obrazu JPG * Rozdzielczość obrazu 12 MP * automatyczny start, tryb parkingowy * karta microSD do 256 GB Zawartość opakowania: * NAVITEL DVR R800 * uchwyt samochodowy z przyssawką * samoprzylepny uchwyt samochodowy * ładowarka samochodowa NAVITEL (długość kabla 3,2 m) * ściereczka do czyszczenia z mikrofibry * instrukcja obsługi * karta gwarancyjna
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.