Kamera samochodowa MIO MiVue 802, 2,5K (2560 x 1440), WIFI, GPS, micro SD/HC

- 10%

zdjęcie ilustracyjne

Kamera samochodowa MIO MiVue 802, 2,5K (2560 x 1440), WIFI, GPS, micro SD/HC
Kod produktu
AGEVL00022
OEM
5415N5830043
Producent
Mio
Punkty lojalnościowe: 17
0 ocen
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

394,37 zł

354,58 zł

288,28 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 349,36 zł
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

354,58 zł

394,37 zł

288,28 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Kamera samochodowa MIO MiVue 802, 2,5K (2560 x 1440), WIFI, GPS, micro SD/HC Mio MiVue 802 2.5K WIFI - Twój osobisty świadek w podróży - w rozdzielczości 2.5K 1440P - Nagrywanie w rozdzielczości 2,5K WQHD 1440p (2560 x 1440) - 60 klatek na sekundę w rozdzielczości Full HD - Wysokiej jakości czujnik optyczny - Technologia Night Vision - Najnowocześniejsza technologia H.264 (.mp4) umożliwiająca nagrywanie w wysokiej jakości przy niewielkich rozmiarach plików - Szeroki kąt widzenia 140° pozwala uchwycić każdy szczegół krytycznych momentów - Obiektyw F1.8 zapewnia jaśniejszy i wyraźniejszy obraz nawet przy słabym oświetleniu - Tryb fotograficzny - Alarm przekroczenia prędkości - Wbudowane WIFI do przesyłania nagrań na telefon komórkowy i udostępniania ich - Aplikacja mobilna MiVue Pro - Wyraźny ekran o przekątnej 2,7 cala - 3-osiowy czujnik G do automatycznego wykrywania i analizy wypadków - Automatyczne nagrywanie - Mio MiVue™ Manager - oprogramowanie na PC do odtwarzania i analizowania wideo oraz informacji z G-Sensora (prędkość, kierunek i intensywność uderzenia), udostępniania w mediach społecznościowych - Obsługa kart pamięci MicoSD klasy 10 o pojemności do 128 GB - Lokalizacja w języku czeskim i słowackim Nagrywanie 2,5K 1440P przy 30 klatkach na sekundę Kamera samochodowa o rozdzielczości 2,5K 1440 pikseli rejestruje wszystkie szczegóły podróży. Posiada szerokokątny obiektyw, dzięki czemu możesz mieć pewność, że żadna część Twojej podróży nie pozostanie niezauważona. Krystalicznie czysty obraz wideo nawet przy dużych prędkościach dzięki 60 klatkom na sekundę W porównaniu do 30 klatek na sekundę, ta podwójna gęstość danych pozwala na wyjątkowo szczegółowy i płynny obraz nawet przy dużych prędkościach. Czujnik 5M Wysoka jakość obrazu i wideo ma kluczowe znaczenie przy udowadnianiu okoliczności wypadku. Nagrania z MiVue™ 802 są bezsprzecznie dokładne. Technologia Mio™ Night Vision Dzięki wysokowydajnemu obiektywowi i szklanej soczewce, najnowocześniejsza technologia Mio™ Night Vision zapewnia płynne i wyraźne nagrania, nawet w warunkach słabego oświetlenia. Zintegrowane WIFI Tworzenie kopii zapasowych/przesyłanie wideo do smartfona. Oprogramowanie układowe kamery można łatwo zaktualizować za pomocą technologii over-the-air (OTA), dzięki czemu urządzenie jest zawsze aktualne. Zintegrowany czujnik G zapisuje niezbędne nagrania W razie wypadku lub nagłej zmiany ruchu, zintegrowany czujnik G natychmiast rejestruje ruchy pojazdu i zapewnia, że nagrane dane nie zostaną nadpisane. Mio MiVue™ Manager Oprogramowanie komputerowe do odtwarzania i analizy wideo, informacje z czujnika G (prędkość, kierunek i intensywność uderzenia), udostępnianie społecznościowe. Specyfikacja : Rozmiar wyświetlacza 2,7" Rozdzielczość wideo 2,5K 1440P/30fps, 2,5K 1440P/60/30fps Czujnik wideo 5 megapikseli Luminancja F1,8 Format nagrywania .MP4 (H.264) Kąt nagrywania 140° WIFI Wbudowany GPS 3-osiowy G-sensor Pamięć (zalecana karta micro SD klasy 10 o pojemności do 128 GB) Zakres temperatur pracy od -10° do 60°C Bateria 240 mAh Wysokość (mm) 51,6 Szerokość (mm) 84,46 Głębokość (mm) 32,88 Waga (gr) 74,5 Mikrofon Głośnik Zestaw do ładowania Mio SmartBox - opcjonalny Oprogramowanie Kopia zapasowa wideo Informacje na ekranie w trybie HUD Tryb parkowania : 2 w 1 Tryb parkowania : (*Wymaga stałego zasilania, na przykład przez SmartBox III, który można zakupić osobno). Tryb parkowania z pasywnym zasilaniem: tylko wykrywanie uderzenia Inteligentny tryb parkowania: z wykrywaniem ruchu i uderzenia Nagrywanie zdarzeń Balans bieli (EV) Przypisywanie etykiet wideo Tryb fotograficzny: możliwość robienia zdjęć podczas nagrywania wideo Automatyczne włączanie Aplikacja na smartfony: MiVue™ Pro Aktualizacje OTA Opakowanie : MiVue 802, uchwyt samoprzylepny, ładowarka samochodowa, instrukcja obsługi

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29973 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni