Kabel przedłużający USB Logo (3.0), USB A męski - USB A żeński, 1,8 m, czarny, blister
25,08 zł
17,74 zł
14,42 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Przedłużacz USB z logo 3.0
Uniwersalne rozwiązanie do podłączania urządzeń.
Szczegóły produktu
Przedłużacz USB 3.0 ze złączami USB A męski - USB A żeński. Długość kabla wynosi 1,8 m. Kolor: czarny. Opakowanie: blister.
Parametry techniczne
- Złącza: USB A męskie - USB A żeńskie
- Długość: 1,8 m
- Kabel: AWG 28
- Materiał: miedź
- Maksymalna szybkość transferu: 5 Gb/s
- Standardy: USB 3.0
- Kolor: czarny
Co można połączyć?
Przedłużacz USB jest idealny do przedłużania połączenia drukarek, skanerów, myszy, klawiatur itp. Nadaje się również do przesyłania danych z kamer, dysków zewnętrznych, zewnętrznych napędów do nagrywania.
Prędkość maksymalna
Maksymalna projektowana prędkość komunikacji przez magistralę USB 3.0 wynosi 5 Gb/s, surowa przepustowość to 4 Gb/s, a rzeczywista prędkość to 3,2 Gb/s.
Uwaga
Kable ze złączami USB 3.0 nie są wstecznie kompatybilne ze złączami USB 1.1 i 2.0, z wyjątkiem złącza USB 3.0 typu A.
Cechy autobusu
Nowa wersja magistrali posiada 8 przewodów. W porównaniu do USB 2.0, istnieją dwie pary różnicowe - SSTX ( /-) - skręcona para dla Super Speed (USB 3.0) w kierunku nadawania i SSRX ( /-) - skręcona para dla Super Speed (USB 3.0) w kierunku odbioru. Dwa przewody D( /-) są używane w celu zapewnienia wstecznej kompatybilności z USB 2.0 (standardowa magistrala USB 2.0). Pozostałe dwa przewody to przewody zasilania.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.