Kabel USB z logo (2.0), USB A męski - 4-pinowy męski, 1,8 m, czarny, blister, FUJI
12,35 zł
10,04 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kabel USB z logo (2.0), USB A męski - 4-pinowy męski, 1,8 m, czarny, blister, FUJI
EAN: 8590274311787
Szczegóły produktu
Typ: USB 2.0 typ A M - mini USB 2.0 4-pin M
Długość: 1,8 m
Prędkość transmisji: 480 Mb/s
Opakowanie: w blistrze
Kompatybilność
Ten kabel jest idealny do podłączenia aparatu, kamery lub odtwarzacza do komputera, laptopa lub adaptera.
Kompatybilne urządzenia:
- Aiptek Fidelity 3200
- Casio QV-2000 Starter, QV-2000Plus, QV-2000UX, QV-2300UX, QV-2900UX, QV-3000EX, QV-3500EX, QV-3EXPLUS, QV-8000 Starter, QV-8000SX
- Fuji FinePix 1300, FinePix 1400, FinePix 2200Z, FinePix 2300, FinePix 2300Z, FinePix 2400, FinePix 2400Z, FinePix 2500, FinePix 2500Z, FinePix 2600, FinePix 2600Z, FinePix 2650, FinePix 2650Z, FinePix 2800, FinePix 2800Z, FinePix 2900, FinePix 3300, FinePix 3800, FinePix 3800Z, FinePix 4500Z, FinePix 4700Z, FinePix 4800, FinePix 4800Z, FinePix 4900, FinePix 4900Z, FinePix 6800, FinePix 6800Z, FinePix 6900, FinePix 6900Z, FinePix A101, FinePix A200, FinePix A201, FinePix A202, FinePix A203, FinePix A204, FinePix A303, FinePix A401, FinePix S1PRO, FinePix S2PRO, FinePix S3000, FinePix S303, FinePix S304, FinePix S3100, FinePix S602, FinePix 30i, FinePix 40i, FinePix 50i Cradle
Kabel USB Logo to niezawodne rozwiązanie w zakresie łączności.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.