AXAGON BUCM2-CM10AB, kabel CHARGE USB-C <-> USB-C, 1m, Hi-Speed USB, PD 240W 5A, ALU, oplot, czarny
34,43 zł
26,84 zł
21,82 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
AXAGON BUCM2-CM10AB: Wydajny kabel USB-C <-> USB-C

AXAGON BUCM2-CM10AB to wysokiej jakości kabel USB-C <-> USB-C przeznaczony do ładowania i zasilania różnych urządzeń, w tym komputerów, monitorów, laptopów, telefonów i tabletów.
Technologia Power Delivery 3.1

Kabel obsługuje najnowszą specyfikację technologii ładowania Power Delivery 3.1, która zapewnia 240 W mocy - ponad dwukrotnie więcej niż Power Delivery 3.0.
Standardowy i rozszerzony zakres mocy
AXAGON BUCM2-CM10AB umożliwia korzystanie ze standardowego zakresu zasilania dla 5, 9, 15 i 20 V z prądem 5 A, ale także z rozszerzonego zakresu zasilania dla 28, 36 i 48 V z prądem 5 A.
Wytrzymały kabel o wydłużonej żywotności

Kabel jest wyposażony w metalowe końcówki, wtyki z niklowaną powierzchnią i pozłacanymi stykami. Przewodniki kabla wykonane są z cynowanej miedzi beztlenowej.
Wysokiej jakości izolacja i nylonowy oplot
Wysokiej jakości izolacja kabla, wykonana z elastycznego TPE, zapewnia maksymalną trwałość, ale także zachowuje wystarczającą elastyczność. Ostateczną wytrzymałość kabla zapewnia nylonowy oplot.
Obsługa różnych technologii ładowania
AXAGON BUCM2-CM10AB jest kompatybilny z Quick Charge, PPS, Samsung AFC i SFC, Apple, SMART i innymi technologiami ładowania.
Zintegrowany układ E-MARK
W celu identyfikacji kabla i jego aktualnych możliwości, kabel posiada zintegrowany chip E-Mark.
Specyfikacje
- Złącza: 2x USB-C (M) męskie / męskie
- Długość kabla: 1 m
- Średnica zewnętrzna kabla: 4,6 mm
Opakowanie
Zapakowany w szczelne foliowe etui z nadrukowaną folią i otworem do zawieszania, zawiera czarny kabel USB-C M <-> USB-C M i sznurek do ściągania.
Może Cię również zainteresować
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.