EM70 TENS/EMS BEURER
516,98 zł
380,21 zł
309,11 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Beurer EM 70 Elektrostymulator TENS/EMS
Leczenie bólu i relaksacja bez leków
Beurer EM 70 to nowoczesny elektrostymulator wykorzystujący technologię TENS i EMS do łagodzenia bólu i relaksacji.
Technologia TENS i EMS
TENS (przezskórna elektryczna stymulacja nerwów) i EMS (elektryczna stymulacja mięśni) to technologie, które zapewniają skuteczną ulgę w bólu i poprawiają kondycję mięśni.
19 zaprogramowanych aplikacji
Urządzenie oferuje 19 wstępnie zaprogramowanych aplikacji do różnych rodzajów zabiegów i masażu.
Regulowana intensywność
Intensywność stymulacji można regulować za pomocą urządzenia lub pilota zdalnego sterowania.
Wyświetlacz LED
Wyświetlacz LED pokazuje aktualną intensywność stymulacji.
Pilot zdalnego sterowania
W zestawie znajduje się pilot zdalnego sterowania zapewniający wygodną obsługę.
Specyfikacje
- Częstotliwość: od 2 Hz do 290 Hz
- Szerokość impulsu: od 30 us do 300 us
- Napięcie wyjściowe: maks. 45 V (obciążenie 1000 omów)
- Maks. prąd: 45 mA (obciążenie 1000 omów)
- Poziom intensywności wyjściowej: 0-15 stopni
- Wymiary jednostki głównej (wys. × szer. × gł.): 14 × 50 × 72 mm
- Wymiary pilota zdalnego sterowania (wys. × szer. × gł.): 24,4 × 48,6 × 127 mm
- Waga jednostki głównej: 38 g
- Waga pilota: 78 g (z bateriami)
- Żywotność: 2 lata
W opakowaniu
- Jednostka EM 70
- Pilot zdalnego sterowania
- 2× podkładka pod elektrodę (50 × 50 mm)
- 1 × podkładka pod elektrodę (110 × 70 mm)
- 1 × podkładka pod elektrodę (190 × 95 mm)
- 1× kabel MicroUSB
- 1× przedłużacz
- Instrukcja obsługi
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.