HF522SFP ODKURZACZ HOOVER ROD
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Wielofunkcyjny - bezprzewodowy odkurzacz prętowy i ręczny, * taka sama moc odkurzania jak odkurzacz kablowy.
Moc i cechy: Napięcie znamionowe 22 V
Żywotność baterii 45 min Tryb automatyczny / 35 min Tryb cichy / 30 min Tryb standardowy / 10 min Tryb Turbo
Liczba ogniw baterii 6
Typ baterii: litowo-jonowa (LION)
Poziom hałasu 84 dB (A)
Typ silnika: bezszczotkowy silnik impulsowy (wysoka moc ssania 75 AW, 100 000 obr./min)
System separacji pyłu: Oddzielny cyklon
Filtr przed silnikiem: Zmywalny mikrofiltr
Filtr wylotowy: pianka
Napięcie znamionowe (ładowarki) 230-240 V
Czas trwania pierwszego ładowania: 24 godziny
Czas wymagany do ponownego naładowania ze stanu całkowicie rozładowanego
(po pierwszym ładowaniu): 2,5 godziny (szybkie ładowanie)
Długość kabla ładowarki 1,8 m
Ustawienie mocy: przycisk ON / OFF (tryb cichy, tryb Turbo)
Wyświetlacz LED
Wskaźnik zasilania LED
Wskaźnik ruchu LED (5 kolorów różnych trybów)
Dysza oświetleniowa LED
Pojemność pojemnika na kurz 0,45 l
Łatwe odkurzanie za jednym dotknięciem
montaż naścienny
Przechowywanie akcesoriów: na korpusie i rurze
Łatwe wyjmowanie szczoteczki z nasadki
Pozycja parkowania
Akcesoria: Zmotoryzowana ssawka do dywanów i twardych podłóg z obrotową szczotką do dywanów, Miękka szczotka do parkietów
Dysze obrotowe H-Lab Flex i Deep Pet Hair, 2w1 szczotka do kurzu i mebli zintegrowana z korpusem, długa dysza szczelinowa
Szczotka do czyszczenia podczas wycierania kurzu
W zestawie wymienny filtr przed silnikiem
Łatwe wyjmowanie i ładowanie baterii dzięki wskaźnikowi LED - ładowanie w dowolnym miejscu
Kolor: Ciemnoszary z czerwonym.
* Wydajność określona na podstawie badań wewnętrznych mających na celu odkurzanie powierzchni twardych, twardych z dyszą szczelinową oraz dywanu, mierzona zgodnie z normą EN 60312-1 w granicach Rozporządzenia (UE) nr 666/2013.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.