FC 5 MYJKA PODŁOGOWA KÄRCHER
1 301,35 zł
813,92 zł
661,72 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Myjka do podłóg Kärcher FC 5
EAN: 4054278516196
Opis
Myjka podłogowa Kärcher FC 5 zmieni Twój dom w oazę spokoju i higienicznej czystości.
Oszczędzaj energię i wodę oraz łatwo i bez wysiłku usuwaj zabrudzenia.
Koniec z ciągnięciem wiader, szorowaniem podłóg i zanurzaniem rąk w brudnej wodzie.
Funkcje
FC 5 posiada system nawilżanych i stale czyszczonych walców obrotowych z odsysaniem zanieczyszczeń.
Dzięki temu podłoga ma kontakt wyłącznie z czystymi naczyniami i czystą wodą.
Dzięki minimalnemu zużyciu wody podłogi są ponownie suche w ciągu 2 minut.
Doskonale czyści każdą twardą powierzchnię, taką jak drewno, kamień i plastik, aż po same krawędzie.
Kontrola i konserwacja
Urządzenie jest łatwe w obsłudze i konserwacji, a dzięki kompaktowym rozmiarom jest wygodne w przechowywaniu.
Parametry techniczne
- Rodzaj prądu: 1 / 220-240 / 50-60 Ph/V/Hz
- Maksymalny pobór mocy: 460 W
- Wydajność powierzchniowa na jedno napełnienie zbiornika: ok. 60 m²
- Pojemność zbiornika czystej wody: 400 ml
- Pojemność zbiornika na brudną wodę: 200 ml
- Szerokość robocza szczotek: 300 mm
- Czas schnięcia czyszczonej podłogi: ok. 2 min.
- Pojemność stacji czyszczącej: 200 ml
- Długość kabla: 7 m
- Waga bez akcesoriów: 4,6 kg
- Wymiary (dł. x szer. x wys.): 320 x 270 x 1220 mm
Pakiet zawiera
- System z dwoma zbiornikami
- Żółte rolki czyszczące (para)
- Środki czyszczące, Uniwersalny środek do czyszczenia podłóg RM 536, 30 ml
- Stacje czyszczące i parkingowe
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.