Odkurzacz prętowy SVC 8936TI 2 w 1 SENCOR
545,21 zł
443,26 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
SENCOR SVC 8936TI Odkurzacz sztyftowy 2 w 1
Bezprzewodowy odkurzacz kijowy z mopem
Nasz lekki, cichy i łatwy w obsłudze odkurzacz pozwala cieszyć się swobodą ruchu bez konieczności podłączania przewodu zasilającego.
Szybkie i łatwe rozwiązanie do codziennego czyszczenia
SENCOR SVC 8936TI jest idealny do wszystkich rodzajów powierzchni, w tym twardych podłóg, które może odkurzać i mopować za jednym pociągnięciem.
Wysoce wydajny akumulator
Akumulator litowo-jonowy 36 V zapewnia krótki czas ładowania (4-5 godzin) i długi czas pracy (do 60 minut).
Wylewka z oświetleniem LED
Z łatwością wykrywa nawet najdrobniejszy kurz i ułatwia odkurzanie w ciemniejszych miejscach.
Funkcja samostojąca
Umożliwia tymczasowe wyłączenie i wygodne przechowywanie.
Duża zwrotność
Łatwe manewrowanie wokół mebli dzięki dyszy obrotowej 180° i niewielkiej wadze odkurzacza.
2 prędkości działania
Wysoka wydajność do intensywnego czyszczenia i wydłużony czas odkurzania przy normalnym użytkowaniu.
Technologia bezworkowa
Pojemnik na kurz XXL o pojemności 1 l ułatwia opróżnianie i czyszczenie filtra.
Specyfikacja techniczna
- Typ akumulatora: Li-Ion 2 150 mAh
- Napięcie zasilania: 36 V
- Poziom hałasu: 78 dB
- Wymiary: szerokość: 262 mm, wysokość: 1 091 mm, głębokość: 212 mm
- Waga: 2,7 kg
Wymienne worki i filtry
Oferujemy również filtry zamienne, takie jak filtr HEPA z kodem 8590669275625.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.