Hama Home X10CD, niszczarka, cięcie poprzeczne, 10 arkuszy, klasyfikacja P-4
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Niszczarka Hama Home X10CD
Numer produktu: 4007249505439
Charakterystyka produktu
Niszczarka poprzeczna.
Jednorazowo może niszczyć 10 arkuszy papieru DIN A4 (80 g/m2).
Nadaje się również do niszczenia płyt CD/DVD/Blu-ray i kart plastikowych.
Funkcje bezpieczeństwa
Automatyczny start i stop: niszczenie rozpoczyna się automatycznie po włożeniu papieru do szczeliny i zatrzymuje się automatycznie po zgnieceniu papieru.
Funkcja cofania przydatna do usuwania zaciętego papieru.
Mechanizm bezpieczeństwa zapobiega uruchomieniu procesu rozdrabniania, jeśli głowica rozdrabniająca jest nieprawidłowo zamontowana na pojemniku na ścinki.
Wyłącznik bezpieczeństwa chroniący przed przegrzaniem i przeciążeniem.
Dane techniczne
- Zasilanie: 220 - 240 V ~
- Pojemność pojemnika (płyty CD/DVD/Blu-ray/karty plastikowe): 0,8 l
- Pojemność pojemnika (papier): 15 l
- Maks. prędkość rozdrabniania: 2 m/min
- Maks. czas pracy ciągłej: 2 minuty
- Czas odpoczynku: 30 minut
Norma DIN 66399
Każda osoba, zarówno prawna, jak i prywatna, jest odpowiedzialna za staranne i bezpieczne niszczenie wszystkich poufnych, osobistych i wrażliwych danych. Niszczarki Hama niezawodnie w tym pomagają.
Poziom ochrony
Ta niszczarka zapewnia ochronę prywatnych danych.
Poziom bezpieczeństwa (zgodnie z DIN 32757): 3
Poziom bezpieczeństwa (zgodnie z DIN 66399): E-3/P-4/T-4
Wymiary i kolor
Wymiary (szer. x gł. x wys.): 34 x 17 x 39 cm
Kolor: czarny
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.