Golarka SMS 5520BL SENCOR
199,90 zł
162,52 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Golarka SENCOR SMS 5520BL
Technologia napędu bezpośredniego
Bezpośrednie zasilanie z gniazda sieciowego podczas ładowania. Podczas ładowania urządzenie jest natychmiast zasilane z sieci, dzięki czemu nie trzeba czekać na naładowanie baterii po jej całkowitym rozładowaniu.
Bardzo cichy, profesjonalny silnik
Silnik gwarantuje komfortowe golenie zarostu i włosów. Urządzenie jest przeznaczone do golenia na sucho.
Ostrza ze stali nierdzewnej
Ostrza ze stali nierdzewnej są trwałe i zapewniają gładkie golenie.
Trymer do perfekcyjnej stylizacji
Trymer umożliwia precyzyjne przycinanie zarostu w celu uzyskania idealnego wyglądu.
Ergonomiczny uchwyt
Uchwyt zapobiega ślizganiu się w dłoni, zapewniając bezpieczne i wygodne golenie.
W pełni zmywalny
Urządzenie można w pełni umyć pod bieżącą wodą, co ułatwia konserwację.
Wskaźnik LED
Wskaźnik pokazuje poziom naładowania baterii.
Czas pracy akumulatora
Bateria wystarcza na 1 godzinę pracy.
Szybkie ładowanie
Technologia szybkiego ładowania zapewnia pełne naładowanie w 1,5 godziny.
Blokada bezpieczeństwa
Funkcja blokady bezpieczeństwa przed spontanicznym włączeniem dla bezpiecznego transportu.
Wbudowany akumulator
Wbudowany akumulator litowo-jonowy o pojemności 800 mAh.
Dostarczone akcesoria
- Szczotka do czyszczenia
- Trymer
- Kabel do ładowania
- Plastikowa osłona ochronna ostrza
Specyfikacje
Długość kabla: 195 cm
Waga: 158 g
Wymiary (wysokość × głębokość × szerokość): 160 x 61 x 24 mm
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.