Golarka SMS 2002RD SENCOR

zdjęcie ilustracyjne

Golarka SMS 2002RD SENCOR
Golarka SMS 2002RD SENCOR
Kod produktu
740032683
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 1
0 ocen
W magazynie 9 szt, w środę u Ciebie

39,90 zł

32,44 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 33,73 zł
W magazynie 9 szt, w środę u Ciebie

39,90 zł

32,44 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Golarka SENCOR SMS 2002RD

Produkt EAN: 8590669121809

Charakterystyka

Golarka SMS 2002RD jest wyposażona w dwie niezależnie obracające się głowice golące. Samoostrzące się ostrza golące o wydłużonej żywotności zapewniają gładkie golenie przy minimalnym tarciu.

Obsługa i ładowanie

Urządzenie jest przeznaczone do pracy bezprzewodowej na wbudowanym akumulatorze. Po pełnym naładowaniu i przy codziennej pracy przez około 3 minuty golarka działa do 15 dni. Czas pracy wynosi 45 minut, a czas ładowania 8 godzin.

Ergonomia i elastyczność

Ergonomiczny kształt urządzenia doskonale leży w dłoni. Skręcany przewód zasilający o zmiennej długości zapewnia większą elastyczność użytkowania.

Parametry techniczne

  • Moc: 2 W
  • Długość kabla: 0,25 - 1,5 m
  • Wymiary (szerokość x głębokość x wysokość): 57 x 35 x 106 mm
  • Waga: 107 g
  • Napięcie i częstotliwość: 100-240 V, 50/60 Hz

Dostarczone akcesoria

Urządzenie jest dostarczane z kablem do ładowania, osłoną przeciwpyłową i szczotką do czyszczenia.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Marka
Wodoodporny
Typ maszyny
Typ głowicy golącej
Liczba maszynek do golenia / ostrzy
Wskaźnik ładowania
Przycinarka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29989 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni