Golarka SMS 5011SL SENCOR

zdjęcie ilustracyjne

Golarka SMS 5011SL SENCOR
Golarka SMS 5011SL SENCOR
Golarka SMS 5011SL SENCOR
Golarka SMS 5011SL SENCOR
Golarka SMS 5011SL SENCOR
Golarka SMS 5011SL SENCOR
Golarka SMS 5011SL SENCOR
Golarka SMS 5011SL SENCOR
Golarka SMS 5011SL SENCOR
Golarka SMS 5011SL SENCOR
Golarka SMS 5011SL SENCOR
Kod produktu
741006727
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 7
0 ocen
W magazynie 10 szt, we wtorek u Ciebie

149,90 zł

121,87 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 126,69 zł
W magazynie 10 szt, we wtorek u Ciebie

149,90 zł

121,87 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

SENCOR SMS 5011SL - golarka

Wodoodporna konstrukcja umożliwia mycie urządzenia pod bieżącą wodą. Bezprzewodowa praca dzięki wbudowanemu akumulatorowi.

Maksymalny komfort golenia

Maszynka posiada trzy niezależnie obracające się głowice golące zapewniające golenie bez podrażnień. Dzięki technologii 4D głowice dostosowują się do wszystkich nierówności twarzy.

Wymiana głowic i frezarek specjalnych przez użytkownika

Głowice golące są wymienne. Urządzenie jest wyposażone w specjalne noże golące o wydłużonej żywotności.

Przystawka do przycinania

Do precyzyjnego przycinania brody, bokobrodów, wąsów itp.

Wytrzymałość i działanie

Czas pracy wynosi 40 minut. Czas ładowania wynosi 2 godziny. Przy pełnym naładowaniu i codziennej pracy przez około 1 do 2 minut, urządzenie będzie działać przez 1 miesiąc bez ładowania.

Konstrukcja i komfort

Ergonomiczny kształt idealnie pasuje do dłoni. Umożliwia gładkie golenie przy minimalnym tarciu. Bardzo cichy silnik o dużej prędkości. Wskaźnik ładowania LED.

Akcesoria

  • Kabel do ładowania
  • Szczotka do czyszczenia
  • Nasadka do golenia
  • Przystawka do przycinania
  • Osłona nasadki do golenia
  • Praktyczne etui podróżne

Parametry techniczne

Długość kabla: 1,9 m. Wymiary (szerokość × głębokość × wysokość): 60 × 60 × 160 mm. Waga: 150 g. Napięcie i częstotliwość: 100-240 V, 50 Hz.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Zasilacz
Marka
Wodoodporny
Typ maszyny
Typ głowicy golącej
Liczba maszynek do golenia / ostrzy
Wskaźnik ładowania
Przycinarka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29971 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni