Golarka SMS 4210BK SENCOR

- 16%

zdjęcie ilustracyjne

Golarka SMS 4210BK SENCOR
Golarka SMS 4210BK SENCOR
Golarka SMS 4210BK SENCOR
Golarka SMS 4210BK SENCOR
Golarka SMS 4210BK SENCOR
Golarka SMS 4210BK SENCOR
Golarka SMS 4210BK SENCOR
Golarka SMS 4210BK SENCOR
Golarka SMS 4210BK SENCOR
Golarka SMS 4210BK SENCOR
Golarka SMS 4210BK SENCOR
Golarka SMS 4210BK SENCOR
Golarka SMS 4210BK SENCOR
Kod produktu
741012316
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 5
0 ocen
W magazynie 10 szt, w środę u Ciebie

120,55 zł

101,55 zł

82,56 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 101,55 zł
W magazynie 10 szt, w środę u Ciebie

101,55 zł

120,55 zł

82,56 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Golarka SENCOR SMS 4210BK

EAN: 8590669307203

Charakterystyka produktu

Bardzo cichy, profesjonalny silnik o dużej prędkości. Zaprojektowana do golenia na sucho. Do 50 minut pracy na akumulatorze.

Technologia i wyposażenie

  • Technologia Direct Drive zapewniająca bezpośrednie zasilanie z gniazda sieciowego podczas ładowania.
  • W pełni zmywalne pod bieżącą wodą.
  • Ostrza ze stali nierdzewnej.
  • Boczny trymer dla idealnej stylizacji.
  • Wskaźnik LED pokazuje poziom naładowania baterii.
  • Przełącznik ON/OFF.
  • Funkcja blokady bezpieczeństwa przed spontanicznym włączeniem.

Konstrukcja i komfort

Ergonomiczny uchwyt zapobiegający ślizganiu się w dłoni. Wbudowany akumulator litowo-jonowy 700 mAh.

Dostarczone akcesoria

  • Szczotka do czyszczenia
  • Kabel do ładowania
  • Plastikowa osłona ochronna ostrza

Specyfikacja techniczna

Waga: 177 g

Długość kabla: 195 cm

Wymiary (wysokość × głębokość × szerokość): 160 × 60 × 75 mm

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Zasilacz
Marka
Wodoodporny
Typ maszyny
Golenie na mokro
Typ głowicy golącej
Liczba maszynek do golenia / ostrzy
Wskaźnik ładowania
Przycinarka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni