EVM 2 MOP ELEKTRYCZNY KÄRCHER
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kärcher EVM 2 - Nowoczesny i wydajny mop elektryczny
Mop w nowoczesny i niewymagający wysiłku sposób. Dzięki mopowi elektrycznemu EVM 2 firmy Kärcher nie potrzebujesz już ciężkiego wiadra ani ręcznego wyciskania. Ten mop zapewnia higieniczną czystość i pachnący dom bez rozprzestrzeniania brudu.
Wydajny i przyjazny dla środowiska
EVM 2 to bardziej wydajny wariant klasycznego wycierania. Oszczędza energię i zasoby naturalne. Obrotowa głowica zwilżająca stale zwilża rolkę czyszczącą świeżą wodą i zbiera brud w oddzielnym zbiorniku. Zwiększa to wydajność wycierania i jednocześnie oszczędza wodę.
Suche podłogi w 2 minuty
Dzięki minimalnej wilgotności podłogi są ponownie suche w ciągu 2 minut po użyciu EVM 2. Akumulator wystarcza na 20 minut pracy, podczas których można wyczyścić powierzchnię ok. 60 m².
Wyjątkowo smukły korpus i doskonała elastyczność
Zaletą mopa EVM 2 jest jego wyjątkowo smukły korpus o niskiej wadze i doskonałej elastyczności. Ułatwia to mopowanie pod meblami, a także wokół ścian i do listew przypodłogowych.
Rolki wielokrotnego użytku
Rolki można łatwo umyć po użyciu i użyć ponownie. Mop skutecznie czyści wszystkie twarde podłogi, takie jak płytki, parkiet, laminat, PCV i winyl.
Parametry techniczne
- Wydajność powierzchniowa na jedno ładowanie akumulatora ok. 60 m²
- Pojemność zbiornika czystej wody 360 ml
- Pojemność zbiornika brudnej wody 140 ml
- Szerokość robocza szczotek 300 mm
- Czas schnięcia czyszczonej podłogi ok. 2 min.
- Napięcie akumulatora 7,2-7,4 V
- Czas pracy akumulatora ok. 20 min
- Czas ładowania baterii 4 h
- Waga bez akcesoriów 2,4 kg
- Wymiary (dł. x szer. x wys.) 305 x 226 x 1220 mm
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.