DataLogic QuickScan QD2430, czytnik kodów 2D, stojak, czarny, kabel USB
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
DataLogic QuickScan QD2430, czytnik kodów 2D
Czytnik kodów 2D dla handlu detalicznego i biur. Szybkie skanowanie we wszystkich kierunkach.
Specyfikacja techniczna
- Zdolność dekodowania: kody 1D/liniowe, kody 2D, kody pocztowe, kody piętrowe
- Napięcie wejściowe: 4,5 - 14 VDC /- 10%
- Światło otoczenia: Do 86 000 luksów
- Odporność na upadki: wytrzymuje wielokrotne upadki z wysokości 1,5 m na betonową powierzchnię.
- Ochrona ESD (wyładowanie powietrzne): 16 kV
- Wilgotność (bez kondensacji): 0 - 95%
- Uszczelnienie przed cząstkami stałymi i wodą: IP42
- Temperatura pracy: 0 do 50 °C / 32 do 122 °F
- Przechowywanie/transport: -40 do 70 °C / -40 do 158 °F
- Interfejsy: Keyboard Wedge / OEM (IBM) USB / RS-232 / USB
Konstrukcja i wymiary
- Kolor: czarny
- Wymiary: 16,3 x 9,1 x 4,1 cm / 6,4 x 3,6 x 1,6 cala
- Waga: 145,0 g / 5,11 uncji
Korzyści
- Niedrogi czytnik 2D
- Szybkie strzelanie
- Skanowanie we wszystkich kierunkach
- Zmniejszony stres wzrokowy dzięki diodowemu systemowi celowniczemu
- Zaawansowana optyka z tolerancją ruchu
Możliwości wykorzystania
- MALOOBCHO - Punkt sprzedaży (POS)
- URZĄD POCZTOWY - ścianki działowe
- ZDROWIE - Dokumentacja pacjenta / Usługi laboratoryjne / Dowody
Gwarancja fabryczna
5 lat
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.