DATACOM Przewód UTP Cat5e 100m OUTDOOR

- 4%

zdjęcie ilustracyjne

DATACOM Przewód UTP Cat5e 100m OUTDOOR
Kod produktu
AH50271005221
OEM
13861
Producent
DATACOM
Punkty lojalnościowe: 9
0 ocen
W magazynie 4 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

194,75 zł

186,19 zł

151,37 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 180,95 zł
W magazynie 4 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

186,19 zł

194,75 zł

151,37 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Kabel instalacyjny DATACOM przeznaczony do zewnętrznych instalacji okablowania strukturalnego. Kabel jest przeznaczony do bardziej wymagających instalacji, w których klasyczny kabel do transmisji danych nie zapewnia wystarczającej ochrony przed wpływami środowiska. Właściwości płaszcza PE zapewniają lepszą odporność na warunki atmosferyczne, a kabel ma dłuższą żywotność w bardziej wymagających warunkach. Metraz DATACOM OUTDOOR przewód UTP CAT5E PE,Fca 100m czarny - cat.5e - Klasa D (100MHz) - 4 x 2 x 24 AWG/1 - 4 x 2 x 0,5 lita miedź - typ przewodu: drut - kat.5e - 24 AWG - Płaszcz PE - 100 m - wymiary: 36 x 21 x 36 cm - kolor czarny Wersja U/UTP - Ekranowanie poszczególnych par: nie - Całkowite ekranowanie: nie - Typ przewodu: drut - materiał przewodnika: miedź - Materiał izolacji poszczególnych przewodów: FMPE - przewód uziemiający: nie - ripcord: tak - osłona PE - średnica powłoki 5,0 mm ± 0,2 mm - reakcja na ogień: Fca - kolor osłony: czarny - temperatura otoczenia: od -20°C do 70°C - nadruk przemysłowy: tak (typ nadruku metraż) - oznaczenie metrażu: tak Opakowanie - Rolka 100 m Produkty powiązane: 4120 - Wtyk 8p8c RJ45 przewód kat.5e - opakowanie 100 szt. 2311 - Gniazdo pojedyncze UTP nad płytą kartonowo-gipsową - 1 x RJ 45

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29974 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni