Czujnik dymu i ognia Kidde 29HD
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Czujnik dymu i ognia Kidde 29HD
Produkt EAN: 047871298372
Standardy bezpieczeństwa
Certyfikowany zgodnie z normą EN 14604. Spełnia wymagania dekretu nr 23/2008 Coll.
Wykrywanie dymu i ognia
Detektor optyczny do ciągłego monitorowania powietrza. Szybko reaguje na pożar w pierwszej fazie.
Alarm pożarowy
Sygnał akustyczny 85 dB i sygnalizacja optyczna z czerwoną diodą LED.
Tryb testowy i tryb cichy
Przycisk testowy do sprawdzania funkcjonalności. Tryb cichy do tymczasowego wyciszenia w przypadku fałszywego alarmu.
Nowoczesna konstrukcja i czujnik
Może być również instalowany w miejscach, w których istnieje możliwość przypadkowej aktywacji. Wyposażony w najnowocześniejszy czujnik fotoelektryczny Kidde.
Automatyczny system sterowania
Monitoruje wydajność innych komponentów urządzenia. Wskazuje błąd lub niskie napięcie baterii.
Łatwa instalacja i zasilanie bateryjne
Szybka i łatwa instalacja. Urządzenie jest wyposażone w system zapobiegający instalacji bez baterii.
Zalecana lokalizacja
W kuchni, salonie, jadalni, sypialni, korytarzu, kotłowni, piwnicy, na strychu i wszędzie tam, gdzie używane są urządzenia elektryczne.
Rodzaje czujników pożarowych
- Detektory optyczne - skuteczne do wykrywania powolnego spalania.
- Czujki jonizacyjne - skuteczne w wykrywaniu szybko rozprzestrzeniających się pożarów.
- Czujniki temperatury - uruchamiane po osiągnięciu ustawionej temperatury.
Parametry techniczne
Technologia wykrywania fotoelektrycznego. Źródło: bateria alkaliczna DC 9V. Montaż sufitowy lub ścienny. Temperatura pracy: 4,4°C - 37,8°C. Wilgotność robocza: do 93% wilgotności względnej (RH). Wymiary: średnica - 102 mm, wysokość - 37 mm. Waga z bateriami: 0,138 kg.
Certyfikacja i gwarancja
Zatwierdzenie: UL, VDS - G206007 - ČSN-EN 14604. Znak CE: 0786-CPD-20733. Gwarancja: 5 lat.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.