CREMIO BIJAK DO MLEKA CZARNY MELITTA
479,79 zł
275,85 zł
224,27 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Trzepaczka do mleka Cremio czarna Melitta
Doskonała mleczna pianka
Za naciśnięciem jednego przycisku Cremio wyczaruje puszystą mleczną piankę do każdego napoju kawowego. Niezależnie od tego, czy lubisz Latte Macchiato, Cappuccino czy Frappé, dzięki temu spieniaczowi zawsze uzyskasz najsmaczniejszą mleczną piankę.
Cechy
- Pojemnik na mleko z nieprzywierającą powierzchnią
- Praktyczny wskaźnik pomiarowy wewnątrz pojemnika
- Bezprzewodowa podstawa z możliwością obrotu o 360
- Zintegrowany schowek na kable
- Automatyczne wyłączanie, w tym ochrona przed przegrzaniem
- Automatyczne wyłączanie po podniesieniu urządzenia z podstawy
Wskazówka dotycząca idealnej pianki mlecznej
Aby uzyskać idealnie spienione mleko, należy użyć mleka o wysokiej zawartości białka (co najmniej 3 g/100 ml).
Gorąca i zimna pianka mleczna
Spieniacz do mleka Cremio przygotowuje zarówno gorącą, jak i zimną piankę mleczną. Dzięki temu można tworzyć szeroką gamę napojów za naciśnięciem jednego przycisku.
Przygotowanie ciepłego mleka
Dzięki spieniaczowi do mleka Cremio można również łatwo przygotować gorące kakao lub kubek ciepłego mleka. Zintegrowany podgrzewacz równomiernie podgrzewa mleko, zapobiegając jednocześnie jego przypaleniu.
Łatwe czyszczenie
Nieprzywierająca powierzchnia sprawia, że czyszczenie jest naprawdę łatwe. Wystarczy użyć wilgotnej ściereczki i płynu do mycia naczyń. Zarówno pokrywkę, jak i trzepaczkę można myć w zmywarce.
Intuicyjne sterowanie
Podświetlane przyciski i praktyczne linie wewnątrz pojemnika na mleko, które wskazują minimalną i maksymalną ilość mleka, sprawiają, że Cremio jest bardzo łatwy w użyciu.
Parametry techniczne
- Kolor: czarny
- Moc: 600 W
- Pojemność: 250 ml
- Waga netto: 1 kg
- Waga brutto: 1,27 kg
- Wymiary produktu: 17,6 x 15,8 x 23,9 cm
- Wymiary opakowania: 17,6 x 15,8 x 23,9 cm
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.