Młynek do kawy Smeg CGF11BLEU, 150 W, regulacja grubości mielenia, młynek ze stali nierdzewnej, pojemnik tritan, czarny
1 064,66 zł
1 008,60 zł
820,00 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Smeg CGF11BLEU - Młynek do kawy klasy premium
Smeg CGF11BLEU to wysokiej jakości młynek do kawy o mocy 150 W, który zapewnia doskonałe rezultaty dzięki jednostce mielącej ze stali nierdzewnej. Z jego pomocą można cieszyć się wspaniałą kawą o doskonałym smaku i aromacie.
Regulowana grubość mielenia
Młynek jest wyposażony w praktyczną dźwignię do łatwego i intuicyjnego wyboru stopnia mielenia. Oferuje do 30 różnych poziomów mielenia, dzięki czemu można wybrać dokładnie taki stopień, który jest idealny dla danego stylu parzenia kawy.
Bezpieczeństwo i komfort
System bezpieczeństwa młynka zapobiega przypadkowemu włączeniu, jeśli pojemnik na kawę ziarnistą nie jest idealnie zabezpieczony. Ponadto jednostka mieląca jest wyjmowana, co umożliwia wygodne i dokładne czyszczenie.
Stylowy wygląd
Młynek do kawy Smeg CGF11BLEU jest wykonany w eleganckim czarnym kolorze, który idealnie pasuje do każdej kuchni. Jego retro design inspirowany jest stylem lat 50-tych.
Specyfikacje
- Typ: młynek do kawy
- Moc: 150 W
- Kolor: czarny
- Materiał korpusu: Stal nierdzewna
- Typ szlifierki: Stożkowy
- Materiał pojemnika na kawę mieloną i ziarnistą: Tritan
- Materiał pokrywy pojemnika na kawę mieloną: Silikon i tworzywo sztuczne
- Materiał szlifierki: Stal nierdzewna
- Materiał pokrywy pojemnika na ziarna kawy: Tritan
- Materiał podstawowy: tworzywo sztuczne
- Materiał dźwigni: SUS 304
- Kolor przewodu zasilającego: Szary
- Pojemność pojemnika na ziarna kawy: 350 g
- Pojemność pojemnika na kawę mieloną: 130 g
Co znajduje się w pudełku?
- Szczotka do czyszczenia
- Uchwyt pojemnika na proszek
- Urządzenie centrujące uchwyt filtra
Parametry techniczne
- Napięcie: 220-240 V
- Częstotliwość: 50-60 Hz
- Długość kabla zasilającego: 1 m
- Wymiary produktu: 250 x 460 x 170 mm
- Waga produktu: 3,1 kg
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.