Cosori L501 PRO 4,7L - frytownica na gorące powietrze 5x szaszłyki i grill. Grill
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Cosori L501 PRO 4.7L - Frytownica na gorące powietrze
Ciesz się zdrowym i smacznym smażeniem przy minimalnej ilości oleju.
Inteligentne gotowanie z frytownicą na gorące powietrze
Bezolejowe, chrupiące frytki i soczyste udka z kurczaka.
Łatwa obsługa i czyszczenie
Nieprzywierający kosz można myć w zmywarce, a sterowanie jest intuicyjne.
Objętość i wymiary
Pojemność 4,7 l dla większych porcji, kompaktowe wymiary dla każdej kuchni.
9 programów i timer
Automatyczne wyłączanie i ustawianie temperatury w zakresie 75-230°C.
Funkcje specjalne
- Podgrzewanie
- Shake - mieszanie żywności
- Utrzymywanie ciepła - utrzymywanie temperatury żywności
Moc i pojemność
Moc 1500 W dla szybkiego gotowania, pojemność 4,7 l dla dużych porcji.
Bezpieczeństwo
Ochrona przed przegrzaniem i automatyczne wyłączanie.
Maksymalna temperatura
230°C dla idealnej chrupkości i tekstury.
Nieprzylepny koszyk
Łatwe czyszczenie w zmywarce, bezpieczne wyjmowanie kosza.
Książka kucharska
100 oryginalnych i pysznych przepisów w języku angielskim.
Opakowanie
- 1x Frytkownica na gorące powietrze
- 1x Książka kucharska w AJ
- 5x igła do szpikulca
- 1x Ruszt do grillowania i szpikulce
Parametry techniczne
- Zasilanie: 220-240 V, 50/60 Hz
- Moc: 1500 W
- Pojemność kosza: 4,7 l
- Timer: 1-60 min
- Zakres temperatur: 75°-230°C
- Wymiary: 27,2 x 27,5 x 30,3 cm
- Waga: 4,54 kg
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.